Alla inlägg under november 2009

Av sannitrallarn - 29 november 2009 19:52


äckelägaren till grisarna borde skjutas och sedan användas som piltavla för allmänheten att kasta på! helt sjukt!

yay

Av sannitrallarn - 29 november 2009 19:26


gårdagen va steenkul! :D

Av sannitrallarn - 28 november 2009 17:46

ikväll blire kramm för hela slanten!! :D party oooon!

Av sannitrallarn - 28 november 2009 00:57

Come and conquer and drop your bombs
Cross my borders
and kill the calm
Bear your fangs and burn my wings
I hear bullets singing

 

'Cause you're the storm that I've been needing
And all this peace has been deceiving
I need some wind to get me sailing
So it's the storm that I believe in

 

You fill my heart
You keep me breathing
'Cause you're the storm
that I believe in


Av sannitrallarn - 28 november 2009 00:13

check it oooout!! sannitrall is back on track, back to the blogggg B-) har ju sett att jag har fått lite hjälp på traven utav pruttkungen själv, nämligen mallipruttibralli! tack så väldigt mycket, sången rörde mig djupt! :*

idag har jag och syrran vart i birsta. :) köpte två par skor, ett linne och ett par leggings.

haha, en grej som jag vart sjukt irriterad över idag (onödig grej nu när jag tänker efter men men.. thats what pms do to you!) :

jag stod inne på hm och kikade på jackor vid ett såntdär snurrbart ställ. jag hittade en jacka som såg snygg ut så jag började rota efter storlekar när en tjej helt plötsligt rycker tag i jackstället och snurrar det. men snabb som jag var tog jag tag i stället och blängde argt på henne. hon blängde tillbaka och tog tag i stället och försökte snurra det igen men jag tänkte minsann inte släppa, jag va ju faktiskt där först. :P och så stog vi ett tag och tjurhållde stället på varsinn sida som någon slags dragkamp under cover.. inte ett ord sa vi till varandra och tillslut tog jag tag i en skyltdocka och slungade iväg den över henne och skrattade elakt, muhahaha!

höhö, nädå.. stryk dedär sista! vi gick tillslut därifrån båda två och det var nog bara ett ord som snurrade i bådas huvuden när vi vände på klacken och gick iväg: BITCH!!! haha :P see så det kan gå när pms knackar pååå!


KOLLA IN LÄNKARNAS LÄNK! <3 så fucking great!!!

http://www.mtv.se/mtv/video/?vid=436605

PUSS :*

Av sannitrallarn - 24 november 2009 17:53

Eftersom sannis är lite seg nu för tiden med sitt bloggande tänkte ja gästblogga lite. Blir en trevlig överaskning när hon loggar in (om hon loggar in) och hon ser att jag har snott hennes lösen och skrivit här haha :D


Hur som helst så tycker jag att vi alla ska få sannis att uppdatera oftare så ni som läser detta skriv kommentera som tusan att hon ska göra det!


Tänkte dela med mig av en visa jag skrev till sanna när jag hade tråkigt på ekonomin, använd melodin till bä bä vita lamm :)


Prutt prutt lilla fis

kom du från en gris?

Nej nej kära brak

jag kom från sannas bak

Morgonprutten här

och kvällprutten här

Och snart har burken fyllts utan besvär




I know you love me sanna ;)




///MALLIBRALL

Av sannitrallarn - 21 november 2009 01:14

Av sannitrallarn - 21 november 2009 00:44

trött, trött, trött! nu är veckan slut och jag är tröttare än tröttast.. har nyss varit i kramfors och haft en mysig myskväll med brudarna, det va mysigt! jag har märkt att jag kan vara snabb också, så in i helvete snabb. verkligen så snabb att sensorn vid automatiska skjutdörrar inte hinner uppfatta min närvaro och jag måste därför backa och göra om det för att dörrarna ska öppnas!

:*

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards