Alla inlägg under mars 2010

Av sannitrallarn - 31 mars 2010 22:18

som ni kanske vet så jag har jag och madde ett projektarbete som går ut på att utöva olika höjdmoment varav det slutliga testet är fallskärmshoppning som ska utföras i april :) en av dessa delar är klättring vilket vi va och gjorde i mjällomshallen idag! det va verkligen riktigt kul och något jag absolut kommer göra om! här har ni några bilder:

sannitrall in action!

 

madde in action!

 

hej å hå!

 

början va inte så lätt den heller! :P KRAAMA VÄGGEN!


 

knop, gjorde den alldeles själv! fruktansvärt vacker ;)

   

svante har en liten genomgång

luftklättring som uppvärmning ;)

 

sanna och madde on the wall ;)


syrran/fotografen fick också prova :)

Av sannitrallarn - 30 mars 2010 17:20

sorry om kamerakvaliteten är taskig men här är grejerna iaf :D


närbild på mössan! FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN..   

Av sannitrallarn - 30 mars 2010 16:45

än känns det inte så jättejobbigt att vara utan facebook och bilddagboken faktiskt, är starkare än jag trodde ;) har uträttat jäkligt mkt sen jag kom hem från skolan iaf.. kom hem runt halv 3 och nu har jag hunnit:


  • städat och dammsugit rummet
  • bytt sängkläder
  • rensat bort gamla papper och tidningar som legat och samlat damm på rummet
  • gått ut och slängt alla tidningar samt papper
  • ätit mat
  • rensat bort 2 fulla påsar med kläder ur garderoben
  • gått ner i tvättstugan och startat en tvätt

i vanliga fall hade nog hunnit uträttat såhär mkt vid den här tiden:


  • kollat facebook
  • kollat bilddagboken
  • facebook igen ....
  • bdb
  • MAT
  • öhm.. facebook
  • FEJSBOK

ajaa, nu ska jag fortsätta leva mitt aktiva anti-community-liv.. höhö ;p

hörs förmodligen senare :*

Av sannitrallarn - 29 mars 2010 22:56

 

bild tagen på elpress där jag och mallan hade praktik! som ni ser fick vi göra allt förutom att lära oss nya saker ;) haha


   

jag och mallan träffade på bambi i brunne påväg till praktikplatsen! söööt


 

utsikten över älven, tagen från gålåvägen :)  

Av sannitrallarn - 29 mars 2010 22:38

guuuu en sån slö dag! har i princip legat i sängen och haft greys anatomy-maraton hela dagen vilket ha varit jäkligt skönt men jag känner mig ändå så grymt lat! men en väldigt ambitiös sak jag har gjort idag är att jag har skrivit och skickat iväg 2 cv:n på två olika sommarjobb. så det är bara till att hålla tummarna då! :)


mallan ringde mig för någon timme sedan med och sa att hon hade kommit på en utmaning.. vi får nämligen inte besöka varken facebook eller bilddagboken på TVÅ DAGAR (?!) hur ska detta gå..? tur att vi får sitta på bloggplatsen iaf! det kommer nog bli en hel del ångestinlägg här dom kommande två dagarna för den som vill se mig plågas utan facebook ;) haha

Av sannitrallarn - 29 mars 2010 12:28

sitter och tänker på hur otroligt dum jag och mallan va i lördags kväll när vi skulle gå ut på krogen! vi fick för oss att vi skulle gömma en spritflaska i min luva ???!!! huh? bara liiite hjärndött med tanke på att jag faktiskt hade en handväska med mig.. -.-' självklart så såg vakten spritflaskan sticka fram ur min luva när vi stod i kön och skulle betala.. han hotade då med att slänga ut mig och sedan porta mig ett halvår framöver men som tur va kontrade jag med den "briljanta" kommentaren: "men släng ut flaskan bara så är vi kvitt!" då såg han lite sur ut och muttrade typ "om du gör om dehär så blir du utslängd och portad direkt!". full, glad och obekymrad vandrade vi sedan i på krogen.. haha, på fyllan kan man verkligen tänka med röven ibland!

Av sannitrallarn - 28 mars 2010 18:55


gårdagens fyllestrul va för ovanlighetens skull malin! ;) haha  

Av sannitrallarn - 26 mars 2010 11:51

nyss klivit upp ur min älskade säng och nu sitter jag och käka frukost.. fil, special k och hallon! sååååå smarrit! :) tänkte snart gå ut och springa en sväng.. vilade ju igår så idag blire ett träningspass igen, hoppas det går lika bra som det har gått tidigare (y)

ikväll blir det tacos och film med elin, melle, jens och marcus.. bli kanon det! :) är så grymt sugen på tacos så jag kommer troligtvis äta tills jag blir rund som en boll :O



ajaa see ya! :*




vilken jävla natt alltså ;)

Ovido - Quiz & Flashcards