Alla inlägg under mars 2010

Av sannitrallarn - 4 mars 2010 16:57

fan vilket grymt 100dagarsfirande det va igår! hade verkligen STENKUL!    vi hade kändistema så jag bestämde mig för att vara världens bästa artist, LADY GAGA! hade ingen blond peruk så det blev "gaga goes brunett" ;) här kommer några bilder från "röda mattan" hihi:


amy winehouse, marylin monroe & världens bästa gaga


gaga brun & gaga blondie


  törstig gaga        :)


fler bilder kommer så håll ögonen öppna ;)

Av sannitrallarn - 2 mars 2010 13:57

har nyss kommit hem från skolan och något som skulle passa mig jävligt bra idag är en tatuering i pannan där det står: STENDÖD! att jag har två prov imorrn gör inte saken bättre heller men jag måste nästan gå och lägga mig nån timme innan jag börjar plugga, för dehär går inte! är så trött att det svider i ögonen :(

Av sannitrallarn - 1 mars 2010 15:57

person med rejäl vinterkräksjuka sökes! uppdrag: bryta sig in hos alla lärare på ådalsskolan och kräkas över dom. alla uppdragstagare FÅR betalt!

är du intresserad? ring mig snarast möjligt!

Ovido - Quiz & Flashcards