Alla inlägg under februari 2010

Av sannitrallarn - 28 februari 2010 22:19

blev en riktigt bra kväll igår med malli! :) här är några bilder:


  

nationalsången!



några knattar som spelade i pausen, hihi sött :)  


blev lite paff när vi kom in genom dörren till toaletterna och den här bilden satt på en av toadörrarna :p haha 


matchen slutade iaf 10-3 till modo! gryyymt bra :)

Av sannitrallarn - 28 februari 2010 21:02

  


men är han nå snygg eller??!! :O

Av sannitrallarn - 28 februari 2010 17:59

kom nyss in efter en riktigt trög springtur, kände mig som en sengångare hela vägen.. ville bara lägga mig raklång i en snödriva och ge upp! skulle kunna jämföra springturen med den kommande veckan.. har 4 prov sen ska jag ut på krogen och fira 100 dagar till studenten på onsdag vilket innebär att de två proven vi har på torsdag kommer att måsta göras med en bakfull och trög hjärna! det kommer ju gå skitbra dehär! lite monologisk peptalk:

plugg ÄR kul, plugg ÄR kul, plugg ÄR kul, plugg ÄR kul....


äh, vem fan försöker jag lura? plugg är INTE kul, det suuuuger getballe :(

Av sannitrallarn - 27 februari 2010 13:58

nu ska jag och mallibrall upp till foppaland och kolla modo-färjestad! sen blir det hem till malin, kolla JT och dricka vin ;D wihoo!


:*

Av sannitrallarn - 26 februari 2010 20:14

vsg mallibrall! ;) i return the favor så här får du ett pök, ENJOY!   

Av sannitrallarn - 26 februari 2010 16:37

har nyss kommit hem efter att ha varit inne i stan, käkat onyttig lunch och pratat lite snusk med tjejerna.  vad vi sa kan jag sammanfatta med ordet *censur* ;) inte för att vi var speciellt censurerade där inne (vilket vi aldrig är)..  så alla på sylos kunde säkerligen höra precis allt vi sa! :p  men whatafuck, jag säger som syrran: mer snuskprat åt folket ;D


blötpussn från sannitrall :*

Av sannitrallarn - 25 februari 2010 22:42

jag skulle göra vad som helst för en snusdosa just nu!!   

Av sannitrallarn - 25 februari 2010 17:45

har nyss kommit in efter en GRYMT SKÖN springtur!! lite kallt vare och det kändes som om ögonvätskan frös men annars så gick det jävligt bra :) ikväll blir det verkligen så lugnt som det kan bli, känner mig slut som fan efter springturen och sedan fick jag sjukt lite sömn inatt.. blev ju tvungen att skriva klart den där förbannade svenskarapporten igårnatt som jag för övrigt inte kände mig ett dugg nöjd med idag då det var dags för inlämning.. men men, fuck it! ;) för ikväll är det vampire diaries, WIIIIIIE!! :D


 


see yah dudes :*

Ovido - Quiz & Flashcards