Alla inlägg under april 2010

Av sannitrallarn - 30 april 2010 10:48

DAGENS TIPS:

gröt ska ätas nån gång ibland, ät grötn så tål du stötn ;)

Av sannitrallarn - 30 april 2010 10:37

jag är ledig idag och jag vaknar självmant kl 9?!?! whats up with that? när man väl får sova hur länge man vill så vägrar kroppen sova? men men jag får se det positivt, nu är klockan nämligen bara 11 och jag har hunnit varit ute och gått 6 km, kan ju fortfarande inte springa pga mina skavsår som jag har under hålfoten (?!)

nu äter jag iaf frukost: special k, fil och äppelbitar.. MÖÖMS! sedan väntar jag på att mitt ägg ska koka klart så ska jag göra en mömsig äggmacka :P

det va iaf en asgla kille som tutade och log när han for förbi mig när jag va ute och gick :) vissa glada människor har en sån otroligt bra effekt på mig!! så jag log typ hela vägen hem och tänkte på den sjukt GÖLLIGA killen ;) puss på han :*

Av sannitrallarn - 29 april 2010 22:06

nyss stekt på stekhuset! är GRYYYYMT sugen på chips och dip.. skulle verkligen döda döda döda för det just nu :) men eftersom man har ett fjolligt löfte så blire minsann inge fettma ikväll :(


:*

Av sannitrallarn - 28 april 2010 19:13

skit i ramarna! skit i gränserna! skit i att man inte får överskrida gränserna! överskrid gränserna! skit i om du gör bort dig! skit i vad andra viskar bakom din rygg! skit i kraven! skit i dom "riktiga" normerna! 


S P E A K  Y O U R  F U C K I N G  M I N D  A N D  D O  Y O U R  O W N  T H I N G !

Av sannitrallarn - 27 april 2010 12:28

DAGENS FRÅGA:

tänker killar med arslet, lilltån eller kuken? tacksam för svar!

Av sannitrallarn - 26 april 2010 21:47

plugghäst sökes! uppdrag: att göra alla mina läxor och prov fram till studenten då jag är helt stendöd både fysiskt och psykiskt. jag betalar sjukt bra! olika betalningsalternativ går att diskutera ;) HÖHÖ

Av sannitrallarn - 25 april 2010 22:06

fyfaan vilken fullspäckad helg! har verkligen tagit vara på varenda minut av den här helgen.. i fredags skrev jag nationellt prov från halv 9 till halv 2, direkt efteråt hämtade elin upp mig och så blev de en tripp till birsta. sen åkte vi hem och hämtade upp några grejer innan vi for till kramfors och såg två filmer, efter de agerade elin fyllechaffis vilket gjorde att jag inte kom i säng förrän 3. sovde 3 timmar, klev upp, åkte till söderhamn och slängde mig ut från ett flygplan på 3400 meters höjd vilket va det mest grymma jag har gjort i hela mitt liv!! rekomenderar det verkligen till ALLA! otroligt mäktig känsla, totalt obeskrivligt :) men sen blev de iaf bilfärd hem för att slänga sig in i duschen och åka iväg å festa hela natten! har med andra ord inte haft en lugn stund förrän idag då jag vaknade vid 12 ;p känner mig sjukt trött nu så nu går jag och sussar!


puss :*

Av sannitrallarn - 25 april 2010 14:29

hej jag heter pucko puckosson och bor i puckovik. jag gör ofta sjukt puckade saker, säger puckade saker och gillar tydligen att vara allmänt puckad. pucko är helt enkelt min livsstil!

Ovido - Quiz & Flashcards