Alla inlägg under oktober 2009

Av sannitrallarn - 12 oktober 2009 17:55

What you said when you left
Just left me cold and out of breath
I fell too far, was in way too deep
Guess I let you get the best of me

Well, I never saw it coming.
I should've started running a long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know


I'm slowly getting closure
I guess it's really over
I'm finally getting better
And now I'm picking up the pieces
I'm spending all of these years
Putting my heart back together
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.



Av sannitrallarn - 9 oktober 2009 14:30

äntligen är det helg efter ännu en slitsam vecka! :) har varit duktig och städat rummet igen eftersom det såg ut som ett helvete igen. nobelpriset i nerstökning går till *trumvirvel*... SANNITRALL!! döktig ja e :]

ikväll ska jag, malli och elin kolla på idol hemma hos mallubrallus. blir mysigt det :)

nä, nu blire lite springning tyck ja! :* puss&kram

Av sannitrallarn - 8 oktober 2009 21:51

haha, skulle just göra lite te i micron så jag ställde in koppen och väntade förväntansfullt i typ 2 minuter och när det äntligen plingade klart så öppnade jag luckan och vad hittade jag där?! det får ni veta i nästa avsnitt av.. nä, jag ba skojja! höhö.. där stod en tom kokhet kopp utan vatten ^^ då hade jag tydligen bara ställt in koppen och inte fyllt den med vatten innan.. haha! vart ett jävla torrt te kan jag ju lova ;)

puss på er :*  /bängaaaan ;P

Av sannitrallarn - 7 oktober 2009 14:08

jag har nyss kommit hem och nu ska jag göra klart svenskaargumetationen som vi har tills imorrn. boring men vad gör man.. sedan blir det en springtur! skönt att komma igång igen =) hörs sedan! :*

Av sannitrallarn - 6 oktober 2009 23:00

Snart ett år sedan.. Vi saknar dig mormor! <3  

Av sannitrallarn - 6 oktober 2009 19:54

satt på toa, såg toalettpappret och tänkte.. vart är vi på väg egentligen?! här i sverige sitter vi och torkar oss med blomdekorerat blekt jävla toapapper medan människor från u-länderna får dricka från bäckar/åar som andra redan skitit i :S RIKTIGT SJUKT när man tänker efter.

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards