Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av sannitrallarn - 3 oktober 2009 00:13

kom hem från birsta för typ en timme sedan och det enda jag hade lyckats få med mig hem va ett grått linne med tryck, hårspännen, halsband, örhängen och sist men inte minst svampbob fyrkant the movie! wuhu :D

mitt lata ass tog sovmorgon imorse och inte nog med det så ljög jag en lärare rätt upp i ansiktet idag.. odygdigt må jag säga :O men å andra sidan ÄÄGDE jag ekonomiprovet idag med full pott så jag tog helg med ett fett leende på läpparna ;) men men, nu ska jag inte sitta här längre. ska gå och kolla på "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" vilket för övrigt måste vara världens längsta och mest dryga filmtitel någonsin! den går iaf på 4an för den som vill se lite b-skräckis :)

SOV SÖTT :*




hihi, gilla gubbens vinröda mysdress i slutet!

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards