Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av sannitrallarn - 5 oktober 2009 19:47

kolla in hans min när han kommer ner i vattnet :D HAHA!

Av sannitrallarn - 5 oktober 2009 19:15

okejokej, jag vet! nu har jag inte sprungit idag heller men jag har faktiskt varit i full fart med att städa rummet och tvätta så jag har inte hunnit.. och nu är det ju mörkt ute och vem vågar sig ut då?! :P nä, det får bli en kopp te i soffan ikväll ist! ska kolla vem vet mest med mamma nu tänkte jag, så kan jag briljera lite med min intelligens ;)

PÖSSPÖSS :*

Av sannitrallarn - 5 oktober 2009 15:35

gääääääääsp! alltså mitt sömnbehov verkar inte ha nått stopp :O sov 13 timmar inatt så jag vaknade för typ 3 timmar sedan och ändå sjukt trött.. TRÖTT TJEJ!!! va ute och gick med mamma en sväng också, tänkte att det kanske kunde få mig att piggna till men jag känner mig fortfarande som segast i sverige! nä, detta måste få ett stopp.. ikväll SKA jag ut och springa långt långt långt långt :O jag var nog en björn i mitt förra liv, skulle lugnt kunna sova hela vintern och om nån väcker mig blir jag fly förbannad, höhö.

byebye :*

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards