Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

when life as i know it ends

Av sannitrallarn - 31 mars 2011 21:37

om exakt 2 veckor sitter jag på planet ner till cypern, SÅ JÄVLA SJUKT!! tror faktiskt att allt börjar sjunka in lite nu (men redan sanna..), börjar känna mig lite mer spänd och nervös nu när det är så pass kort tid kvar.. herregud, vad har jag gett mig in på egentligen? sanna du vet att du flyttar ifrån allt och alla va? bort från tryggheten, bort från sverige, bort från gladan, bort från alla dina vänner, bort från familjen? ja, jag vet om det, fan va hjärndött alltså.. vet absolut inte vad som väntar mig i framtiden eller hur livet kommer att se ut de närmaste 7 månaderna. kommer jag må som en gud och trivas som aldrig förr eller tycka att det är ren tortyr? nästa kapitel i mitt liv är verkligen så OSKRIVET som det kan bli, utan en ynka förvarning eller aning om vad som kommer att hända och hur allt kommer bli. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards