Alla inlägg den 25 mars 2011

Av sannitrallarn - 25 mars 2011 20:27

  


har precis bakat en fejkchokladkaka, en sån där färdig förpackning man köper och tillsätter bara vatten innan den åker in i ugnen. snabbt gick det men den färdiga kakan blev dock inte så smarrig, den smakade precis som det skulle kännas att kyssa någon med botoxfyllda läppar, dvs fejk.. den hade även samma konsistens som michael jacksons näsa, dvs den va alldeles FÖR lätt att smula sönder.. smeten va däremot helt gudomligt god!! omnomnomnomnom :)

Av sannitrallarn - 25 mars 2011 10:27

guten morgen!

jag har nyss vaknat till liv, ätit lite frukost, spillt halva frukosten (fil och flingor) över t-tröjan (vem fan skriver t-tröja..?) och nu sitter jag i sängen med en slabbig T-SHIRT, kollar på cartoon och dricker kaffe. känner mig inte så pigg idag efter som jag har vaknat till och från hela natten av ännu en sjuk mardröm.

börjar tröttna på nightmares en aning.. så john blund, ifall du läser detta så tycker jag att du gott kan ta dig i kragen och fixa lite finare drömmar så jag slipper hälla i mig litervis (överdrift) med kaffe på mornarna för att orka med min extremt krävande vardag (mehehe). (hej jag heter sanna och gillar parenteser..)


nej men idag har jag faktiskt en ganska så jobbig dag framför mig: mamma orkade tydligen inte diska på hela dagen igår så nu finns det ett vackert mount everest med disk i köket som jag ska ta tag i, dammning och städning behövs också och sedan ska jag försöka hä mig ner på träningsvärkstan (jaa, det stavas värkstan med ä som i träningsVÄRK) och träna lite.   


här är förresten några bilder på hotellet (grecian park hotel) där jag ska jobba! fyfan va jag kommer måååå!!


Foto av Grecian Park Hotel, Larnaca - östra Cypern

poolen och utsikten!


hotellet och pooeln


cliff bar


Xasteria bar


standard room with sea view


Ovido - Quiz & Flashcards