Alla inlägg under november 2010

Av sannitrallarn - 15 november 2010 23:21

And after a while, you learn that you don’t need anyone else in order to survive. No one is ever going to always be there, no matter what they say or what they promise you. You just gotta suck it up, accept it.

Av sannitrallarn - 15 november 2010 02:48

jag tror verkligen att det är dags för mig att dra från kramfors kommun snart.. kanske tillochmed dra från västernorrland helt och hållet och flytta söderut.

Av sannitrallarn - 12 november 2010 02:50

saknar dig så fruktansvärt mycke ibland mormor <3

Av sannitrallarn - 11 november 2010 02:45

blir så jävla less på mig själv, HELT SJUUUUUUUKT LESS!! jag kan aldrig bestämma mig för nått.. ena stunden tänker jag: nu ska jag ta tag i träningen och kosten så jag blir mer tränad.. 2 h senare liggandes i sängen och trycker i sig chips: "ähh, orkar inte.. börjar med träningen och kosten imorrn ist.."

ett annat förekommande schizofrent scenario:

jag ligger och gråter 1 timme i sängen över någon odiagnostiserad anledning.. 1 h senare kan jag sitta och skratta åt nått tvprogram i soffan eller framför datan ;s it just dont make sense..


ÄR LIVET VERKLIGEN DET MAN GÖR DET TILL? existerar känslor överhuvudtaget? eller är det bara hjärnan som styr? fake it until you make it, om ni fattar vad jag menar! alltså, om min hjärna hela tiden tänker och övertygar mig om att jag är glad och positiv, blir jag det då? eller är det bara ytlig glädje isf?


oj herrege, nog med deeptalk och tusen frågor för ikväll! this can be too much for one "läsare" to handle ;) haha

Av sannitrallarn - 10 november 2010 17:54

orättvisa och orättvisor, en visa som är orätt eller flera visor som är orätta. livet är extremt jävla orättvist..  jag vet att det låter som en klyscha men jag vill bara kräkas över det ibland.

vad tjänar det egentligen till att jag sitter här och klagar över att livet är orättvist? det är ju inte direkt så att det finns nån jävla gud där uppe som tar åt sig av min kritik. livet är orättvist, det har sagts och konstaterats miljoner gånger av miljoner människor och livet har ju inte blivit mer rättvist av det.. fyfan va meningslöst alltså..

Av sannitrallarn - 9 november 2010 23:18

guud va sjukt less jag blir på sånna som er.... helt jävla hjärndöda i huvudet!

Av sannitrallarn - 9 november 2010 19:47

kom på en sak imorse när vi va på väg till träningsverkstan, jag TUGGAR filmjölk.. ;s sov alldeles för länge så jag hade ju som vanligt bråttom imorse -.- detta gjorde att jag hann inte äta frukosten hemma utan jag drog ist med mig ett glas fil och ett äpple i farten på väg ut. åt frukosten i bilen och där märkte jag att min mun ständigt tuggade varje mängd fil.. ;o huhh??! försökte dricka filen utan att tugga men då blev det minsann inte lika gott, så jag kan ju upplysa alla om att jag kommer att fortsätta tugga min fil. (hoppas för helvete att alla intressegrupper där ute antecknade detta viktiga uttalande) just det.. på tal om filglaset så ligger det nog kvar ute i bilen... hehe.. lär ju lukta riktigt surt å gött imorrn da!


puss på alla som läser.. hehe :*

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards