Alla inlägg under augusti 2010

Av sannitrallarn - 31 augusti 2010 02:24

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
this role I’ve been given.


I sit and talk to god
and he just laughs at my plans.
My head speaks a language, I don’t understand.


I just wanna feel real love,
in a life ever after
There’s a hole in my soul,
you can see it in my face, it’s a real big place.

Av sannitrallarn - 30 augusti 2010 00:28

hahah, jag kan verkligen gör helt sjuka saker på fyllan!! :D

Av sannitrallarn - 27 augusti 2010 20:33

idag har det varit en riktigt bra dag. började dagen med ett skönt pass på träningsverkstan med madde och elin vid 11 sen blev det bastu och dusch. efter det drog vi vidare på träffen där vi käkade lunch för att sedan gå på stan lite och kika. hittade en sjukt fin kofta och ett linne på Terracotta btw :) kvällen blir sjukt lugn, vi har hyrt en film och ska se den vid 9 var det tänkt!

Av sannitrallarn - 26 augusti 2010 23:38

min torsdag:

  • klev upp 9
  • for till arbetsförmedlingen med syster vid 10
  • skrev in mig på abf
  • gick på guldfynd
  • tränade i drygt en timme med madde och elin
  • åkte till madde och åt soppa
  • for till jobbet
  • jobbade
  • åkte hem
Av sannitrallarn - 26 augusti 2010 00:20

lyssna på Kid Cudi - Erase me!! riktigt skön låt! fanns ingen bra version på tuben som jag kunde ladda upp så lyssna på spotify ist :)

Av sannitrallarn - 24 augusti 2010 02:34

You said something the other day.. Something beyond hurtful. Something I don't want to think about. Something that took my breath away. Something that made me speachless. Something that scarred me at the deepest place in my soul and heart. Something I will NEVER forget. Something that made me wanna throw up. Something I never will say out loud. Something so unreal. Something I always will blame myself for. Oh my god, it was the saddest and most hurtful words I've ever heard in my entire life.  

I wish I could heal you..


Du sa något häromdagen. Något bortom sårande. Något jag absolut inte kan sluta tänka på. Något som fick andan att försvinna ur mig. Något som gjorde mig så fruktansvärt ledsen. Något som lämnade sår på den djupaste platsen i min själ och i mitt hjärta. Något jag ALDRIG kommer glömma. Något som fick mig att vilja kräkas. Något jag aldrig kommer säga högt för då blir det för verkligt. Något jag alltid kommer beskylla mig själv för. Det var dom sorgligaste och mest sårande ord jag någonsin hört.

Jag önskar att jag kunde göra allt bra älskade du..

Av sannitrallarn - 23 augusti 2010 00:51

höstmörkret är verkligen här.. det är KOLsvart ute! med mörkret kommer även höstdepressionen som vanligt för min del. hösten kommer säkert bli jobbigare att handskas med i år med tanke på att vi har tagit studenten och därmed ingen skola man blir tvingad att gå till.

men även om man blev tvingad och verkligen avskydde det ibland så kommer jag med 110%'s säkerhet sakna det nå fruktansvärt! hela klassen, samhörigheten, atmosfären och framförallt tryggheten av att bli forcerad åt en viss riktning i livet! man rör sig och därmed utvecklas man, vare sig du är på väg åt rätt håll eller inte.

känslan av att röra sig framåt i livet är extremt underskattad! just nu är jag inte forcerad att göra nånting alls.. inget tvingande jobb (förutom lite extrakneg), inget tvingande plugg och jag känner verkligen hur extremt stilla jag står och trampar rastlöst på samma ställe. fortsätter detta så gräver jag förmodligen ner mig! ;p

men men, jag är nog inte ensam om att tänka så här.. kände bara att jag ville få ner lite tankar i ord :) nu i veckan blir det iaf lite jobb och sen ska jag, madde och elin skaffa ett kort på träningsvärkstan i kramfors och köra stenhårt! har verkligen ingen motivation till att springa själv så då är de bra om man är flera som kan peppa varandra :)

Av sannitrallarn - 19 augusti 2010 00:09

i can't stay here, i have to get away..

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards