Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av sannitrallarn - 12 augusti 2010 14:57

long time no see! men nu är jag tydligen igång med bloggen igen.. så detta startinlägg tillägnar jag MALIN JOHANSSON som tappert ha tjatat på mig och lyckats få mig att börja igen!

Uppdatering sen sist:

Ålder: 19

Jobb: Telefonintervjuare + ett nytt jobb som Toto-personal (personal på travbana)

Relationsstatus: Singel

Fritidsaktiviteter: Tydligen inga, blir väl fest för det mesta! ;) har gett upp löpningen men nu ska jag och malin börja igen och bli FIT ist för FET! Annars gör jag väl inte så mycket annat än att äta, jobba och sitta vid datan på dagarna.. lyckad student! (y) på tal om student så måste jag säga att studentveckorna va helt klart den lyckligaste tiden i mitt liv, HELT OTROLIGT VA ROLIGT VI HADE :'D

hade gjort va som helst för att rewinda and play it all over again :)


aja, nu ska jag göra mig redo för jobb ikväll.. hoppas på att timmarna flyger iväg! faan, vem försöker jag lura?




Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards