Alla inlägg under september 2009

Av sannitrallarn - 29 september 2009 21:16

  

 

I climbed across the mountain tops

Swam all across the ocean blue

I crossed all the lines and I broke all the rules

But baby I broke them all for you

Oh, because even when I was flat broke

You made me feel like a million bucks

You do and I was made for you

You see the smile that's on my mouth

It's hiding the words that don't come out

And all of my friends who think that I'm blessed

They don't know my head is a mess

And they don't know what I've been through like you do

And I was made for you

Av sannitrallarn - 28 september 2009 18:38

får massa olika hot från malli när jag inte bloggar.. obehagligt måtte jag säga ;) höhö. idag har jag varit en HURTIG människa kan jag lova. för det första har jag varit på skola hela dagen (applåder!!) sedan har jag och madde suttit och pluggat på ekonomin som vi ska ha prov på imorrn. alla sidor är genomlästa så nu återstår bara översiktsplugg. ikväll tänkte jag kolla idol och sedan har jag köpt en ÄLSKLINGS BEN & JERRY'S idag, puss på det tyck jag :) nu ska jag gå och kolla på vem vet mest tänkte jag! hejdå hörni :*

Av sannitrallarn - 27 september 2009 23:33

watch your heart when we´re together, boys like you love me forever..

Av sannitrallarn - 27 september 2009 20:36

nu blir det film, chips och dipp <3 myyyyyyyyyys! :*

Av sannitrallarn - 27 september 2009 15:17

jahapp, dregen va ju på gladan igår och skulle vara discjockey.. ska inte ljuga och säga att han spelade bra musik för den sög verkligen. absolut inte min typ av musik :/  men men, hade så kul som var möjligt :) mådde lite taskigt inatt, så jag vaknade typ varannan timme vilket gjorde att jag vaknade för typ en timme sedan. nu har jag ätit lite fil, flingor och en macka. ska väl plugga lite till ekonomiprovet idag och om jag hinner ska jag köpa nått gott och kolla nån film! :)

hör av mig!

PUSS! :*

Av sannitrallarn - 26 september 2009 14:05

mams kom nyss hem med en RIKTIG datastol. så nu ersätter vi den rosa lilla pallen med en skön och svart datastol :) nackdelen är väl att man kommer tillbringa ännu mer tid framför datorn än vad man redan gör.. men å andra sidan så sitter man inte som en ostkrok längre utan mer som en soffpotatis :P

ikväll blire fest på gladan iaf, känner mig inte så överdrivet taggad just nu men det är säkert för att inget är planerat än. men men, kvällen kommer iaf garanterat sluta med en kul kväll på gladan ;)

:*

Av sannitrallarn - 25 september 2009 14:54

äntligen fredag och helg! har klarat av att gå på varenda timme hela veckan så nu kan jag allt ta helg med gott samvete. har hunnit med en hel del idag:


  • varit på skolan
  • fixat praktikplats på elpress ekonomiavdelning åt mig och malin
  • varit på gladan och köpt förköpsbiljetter till dregen imorrn <:o)
  • varit på hemköp och köpt lite götta tills ikväll
  • solade på nya solariet
  • kollade efter kläder en extremt kort stund på terracotta
  • satt på alkisbänken och käkade godis med malli, höhö där vi hör hemma kanske?! :P

sådärja, det är typ det jag har hunnit med idag :) och mer ska det bli. ska försöka hinna städa upp på rummet ar eftersom det har blivit en jävla röra där IGEN! jag lyckas alltid så bra med att skapa heltäckningsmattor med kläderna som SKA hänga i garderoben. fattar inte att det ska vara så svårt för mig att fatta det! fy skäms! sedan tänkte jag försöka hinna med lite ekonomiplugg innan det blir dusch och sedan bär det iväg till malin i omne. hon skulle vara barnvakt ikväll så jag och syrran tänkte åka dit och göra henne sällskap där ute i boschen ;) blir nog idol och film skulle jag tro, mys! nä nu ska jag ta och börja städa om jag ska hinna klämma in lite mat i schemat också. hoppas ni får en mysig fredag! :)

;*

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards