Alla inlägg under september 2009

Av sannitrallarn - 24 september 2009 21:59

I wanted you to know that I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph and I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain away

Because I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away.


You've gone away
You don't feel me here
Anymore.

The worst is over now
And we can breathe again
I wanna hold you high and steal my pain away
There's so much left to learn
And no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain away baby!

 

http://www.youtube.com/watch?v=hfOYufGFiZg&feature=fvst

Av sannitrallarn - 24 september 2009 17:04

haha! gick just in till tv-rummet och såg att mamma låg i soffan, hon som har så jävla mycket problem med ryggen. när jag frågade varför hon inte la sig i sängen ist så svarade hon: men barret har ju lagt sig i mitten så jag får inte plats! hahaha, snacka om att göra allt för en katt Skrattande 


:* puss!

Av sannitrallarn - 24 september 2009 09:19

här sitter jag och bloggar och oambitiös på lektionstid :O FY SKÄMS PÅ MIG!!! :*

Av sannitrallarn - 23 september 2009 17:01

nu befallde prutten malin mig att blogga lite så jag bestämde mig för att lyda annars kanske man får en burk i skallen, höhöööö:

idag har jag och ekonomerna varit på en liten utflykt till skvalpudden, en liten udde vid norrfällsviken. väl framme kollade vi runt lite sedan var det barbeque-time.. efter mycke fipplande med engångsgrillen märkte vi att det var stora hål i bottnen av den vilket gjorde den oanvändbar.. så vi gick ut och högg ner några töra kvistar med våra bara armar vilket resulterade i en fin brasa inne i vindskyddet där vi grillade några korvar som enligt mig kanske blev lite väl grillade, men utsökta ;) sedan käkade vi kakor och en helt underbart god äppelkaka som danielle hade bakat. försökte också baka igår, en chokladkaka som jag egentligen skulle ta med på utflykten men den vart så fruktansvärt misslyckad.. så fort man nuddade den föll den ihop och blev till en hög med smulor :P höhö, så kan det gå! nää, nu ska jag dra och städa huset innan mams kommer hem från sjukan.

PUSS! :*

Av sannitrallarn - 20 september 2009 23:05

  

å herregud, nu jävlar har jag haft 2 vita helger i rad!! helt otroligt duktigt tycker jag :) idag har jag, malin och elin bestigit det gigantiska skuleberget vilket vi gjorde med många välbehövliga pauser.. haha :) men tillsist kom vi upp och tog en fika i grottan. på kvällen underhöll vi oss med seriöst svenskaplugg till ett föredrag vi ska hålla imorrn. detta visade sig bli ett väldigt dåligt föredrag vilket det skulle vara så jag antar att vi gjorde ett väldigt bra jobb med det väldigt dåliga föredraget (?) :P höhö

nä nu blir det sängen!! är dyngtrött och måste vara laddad tills imorrn!

:*


jag vet att jag inte skivit på ett tag men jag orkar inte tjata om det varje gång det dröjer mellan mina inlägg :P

Ovido - Quiz & Flashcards