Alla inlägg under mars 2011

Av sannitrallarn - 31 mars 2011 21:37

om exakt 2 veckor sitter jag på planet ner till cypern, SÅ JÄVLA SJUKT!! tror faktiskt att allt börjar sjunka in lite nu (men redan sanna..), börjar känna mig lite mer spänd och nervös nu när det är så pass kort tid kvar.. herregud, vad har jag gett mig in på egentligen? sanna du vet att du flyttar ifrån allt och alla va? bort från tryggheten, bort från sverige, bort från gladan, bort från alla dina vänner, bort från familjen? ja, jag vet om det, fan va hjärndött alltså.. vet absolut inte vad som väntar mig i framtiden eller hur livet kommer att se ut de närmaste 7 månaderna. kommer jag må som en gud och trivas som aldrig förr eller tycka att det är ren tortyr? nästa kapitel i mitt liv är verkligen så OSKRIVET som det kan bli, utan en ynka förvarning eller aning om vad som kommer att hända och hur allt kommer bli. 

Av sannitrallarn - 31 mars 2011 15:09

baksmälla... love it

Av sannitrallarn - 29 mars 2011 23:01

hääääj där! idag har jag, elin och madde verkligen (hatar detta töntiga uttryck men det är det enda klockrena) "löpt amok" nere i birsta! hittade en massa fint som jag kan ha i cypern både på fritiden och på jobbet. köpte 2 vita arbetsskjortor, solbrillor, hårband, deo, puder, shorts, linne, parfym, en KNALLrosa bikini, en KNALLorange väska och 3 par skor (se bild nedan).. puh, känner mig helt död nu efter ett avklarat pass på träningsvärkstan också, mitt arbetslösa ass är inte riktigt van aktiva dagar som denna.


mååste också få berätta att idag har jag druckit den ABSOLUT godaste varma drycken någonsin!! chai latte heter den och ni som inte har provat MÅSTE verkligen skriva in det på eran "saker-att-göra-innan-man-dör"-lista, SÅ gott var det! den finns på waynes men vet inte riktigt vad den innehåller, madde sa att den iaf innehöll kardemumma, kanel och skummad mjölk.. åååååh, orgasmframkallande!!!!

jaja nu ska jag sluta gnälla om den förbannade drycken och sova ist, lång dag imorrn.. ska först träna, sen lite städjobb på dannero, åka hem, duscha, gå på systemet, dra till madde och sen blir det förmodligen en hel del mystiska aktiviteter hela kvällen.. ;]


  

shåping


the love of my life

Av sannitrallarn - 28 mars 2011 21:46

god afton!

på torsdag är det bara 2 veckor kvar tills jag lämnar landet lagom, hur sjukt är det??!! kommer sakna alla vänner och familjen så sjukt mkt men är samtidigt så otroligt glad över att ha fått denhär chansen, var ju trots allt 1500 ansökande så det va absolut inget jobb jag räknade med att få! så om en månad kommer jag officiellt vara en cypriot (töntigt ord, jag vet) om inget går snett vill säga, såsom att planet störtar eller att jag går vilse när jag ska byta plan i budapest och hamnar ist i ett ungerskt horhus där jag blir kvar som slav.. he he....



-.-

Av sannitrallarn - 27 mars 2011 11:14

tack john blund, inatt drömde jag om justin bieber.. vill bara att du ska veta att det klassas som den högre graden av mardröm! 

  


Av sannitrallarn - 26 mars 2011 15:37

  tog en prommis med elin, marcus och denna filur ner på dollar och hemköp. köpte lite chips och dipp tills ikväll och eftersom elin har köpt 4 nya filmer så blir det soffläge hela kvällen hemma hos herr nilsson.. det blir mys det! :)

Av sannitrallarn - 26 mars 2011 10:59

alltså guuud, den mest störda katten på jorden just nu måste vara barret!! hon är så JÄÄVLA vårkåt och vågar inte gå ut och göra nånting åt saken heller.. så ist går hon omkring här inne i läggan och stryker sig mot precis ALLT och jamar tamefan konstant! ska fan ta och tvångsmata henne med mina p-piller så kanske hon lugnar sig.. sen lossar hon så ofantligt mycke hår så att om hon stryker sig mot ens ben ynka EN gång så ser det ut om ett hårigt jävla gorillaben.. -.- (SUCK) kåt katt säljes omgående!


Av sannitrallarn - 25 mars 2011 20:27

  


har precis bakat en fejkchokladkaka, en sån där färdig förpackning man köper och tillsätter bara vatten innan den åker in i ugnen. snabbt gick det men den färdiga kakan blev dock inte så smarrig, den smakade precis som det skulle kännas att kyssa någon med botoxfyllda läppar, dvs fejk.. den hade även samma konsistens som michael jacksons näsa, dvs den va alldeles FÖR lätt att smula sönder.. smeten va däremot helt gudomligt god!! omnomnomnomnom :)

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards