Direktlänk till inlägg 25 september 2009

FREDAG! :D

Av sannitrallarn - 25 september 2009 14:54

äntligen fredag och helg! har klarat av att gå på varenda timme hela veckan så nu kan jag allt ta helg med gott samvete. har hunnit med en hel del idag:


  • varit på skolan
  • fixat praktikplats på elpress ekonomiavdelning åt mig och malin
  • varit på gladan och köpt förköpsbiljetter till dregen imorrn <:o)
  • varit på hemköp och köpt lite götta tills ikväll
  • solade på nya solariet
  • kollade efter kläder en extremt kort stund på terracotta
  • satt på alkisbänken och käkade godis med malli, höhö där vi hör hemma kanske?! :P

sådärja, det är typ det jag har hunnit med idag :) och mer ska det bli. ska försöka hinna städa upp på rummet ar eftersom det har blivit en jävla röra där IGEN! jag lyckas alltid så bra med att skapa heltäckningsmattor med kläderna som SKA hänga i garderoben. fattar inte att det ska vara så svårt för mig att fatta det! fy skäms! sedan tänkte jag försöka hinna med lite ekonomiplugg innan det blir dusch och sedan bär det iväg till malin i omne. hon skulle vara barnvakt ikväll så jag och syrran tänkte åka dit och göra henne sällskap där ute i boschen ;) blir nog idol och film skulle jag tro, mys! nä nu ska jag ta och börja städa om jag ska hinna klämma in lite mat i schemat också. hoppas ni får en mysig fredag! :)

;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Ovido - Quiz & Flashcards