Alla inlägg den 14 april 2010

Av sannitrallarn - 14 april 2010 20:21

är på liiite bättre humör nu efter att jag tagit ut mig rejält på en lång springtur! svettigt värre kan jag lova.. men jag ska inte säga så mycke med tanke på att mitt humör verkligen går som i en berg och dalbana just nu! står typ PMS skrivet i pannan på mig..

jag har iaf bestämt mig för att ändra åsikt angående vilken hundras jag vill ha när jag flyttar hemifrån. har helt å hållet varit inne på en fransk bulldog men jag tror faktiskt att det bli en liten mops ist, SÅÅÅÅÅ SÖTA!! :D kolla bara på den här sötisen här nere! hihi göllet :) VILL HAA!


Av sannitrallarn - 14 april 2010 17:55

jag är så FRUKTANSVÄRT JÄVLA HELVETES FITTIGT less på allt som har med press att göra.. ekonomisk press, pressen från skolan, pressen om sommarjobb, pressen att prestera bra i alla jävla livssituationer!!!!!!! presspresspresspresspresspresspresspresspresspress
presspresspresspresspress!!!!!!!

jag är så jääävla förbannat less på ordet press att jag skulle kunna rövknulla ordet stenhårt i typ ett dygn med den största jävla svarta dildo jag kan hitta!!


FUCK YOU!!!!

Av sannitrallarn - 14 april 2010 17:41

 



Why do I try, I know I'm going to fall down.

I thought I could fly, so why did I drown?

Never know why it's coming down, down, down..

Ovido - Quiz & Flashcards