Alla inlägg den 21 april 2010

Av sannitrallarn - 21 april 2010 22:39

I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark ahead of me
Will I ever get through to the end?
Been down this sling so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

Av sannitrallarn - 21 april 2010 22:15

uppdatering för alla er intressegrupper som antecknar:

va till vårdcentralen idag och lämnade ett urinprov. satt och väntade på domen en lång stund utanför lab där de höll på att undersöka provet.. efter ytterligare en stund kallade doktorn in mig och jag fick då reda på att mitt urin va "helt perfekt" som hon själv  så fint uttryckte det ;p perfekt urin, klå den ni! höhö ;) så uvi:n verkar enligt testerna vara helt bortblåst vilket känns jävligt skönt (Y) nu äre bara att hoppas på att den stannar på sin semester långt långt långt bort ifrån mig!

nu blir det sängen och scrubs iaf :)


natti natti :*

Av sannitrallarn - 21 april 2010 12:03

snackade just med läkaren och fick en tid halv 2 i ullånger på vårdcentralen.. vill bara dit nu och få de undanstökat! skönt att jag fick en tid samma dag som jag ringde iaf så jag slipper vänta tills imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards