Alla inlägg den 20 april 2010

Av sannitrallarn - 20 april 2010 21:24

då blire troligtvis vårdcentralen imorrn då.. bli så jävla kräkless!!! läste på internet att återkommande uvi kan vara en biverkning utav p-piller :/ nu när jag tänker efter så har jag ju käkat p-piller i 3 månader och under dessa 3 månader har jag haft uvi 3 ggr! ett ganska tydligt samband alltså.

har iaf bestämt mig för att prova fortsätta äta p-pillerna i typ 1 månad till och om jag får uvi en gång till så byter jag till någon annan sorts p-piller.. är ju verkligen värt ett försök med tanke på att uvi är så sinnessjukt jobbigt!!

ajaa, ska fortsätta hinka i mig vatten nu ja och kolla lite på tv med mams! hoppas på en bättre morgondag :)


puss :*

Av sannitrallarn - 20 april 2010 18:53

INTE IGEN!!! varför kan de aldrig bara ge sig??! :S


FAN OCKSÅ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards