Alla inlägg den 11 april 2010

Av sannitrallarn - 11 april 2010 23:49

nu har jag nyss varit ute och sprungit en sväng i mörkret.. va inte alltför trevligt med tanke på att jag fick byta springrunda efter att jag hört konstiga ljud från ett tomt hus som ligger efter vägen, creepy!! :S fick eld i baken efter det kan jag lova, eller eld va väl en underdrift.. en hel jävla majbrasa i baken skulle nog beskriva situationen bättre :p

imorrn börjar skolan igen, känns drygt! efter skolan ska jag först och främst gå till hemköp och kräva tillbaka mina pengar som dom hade dragit dubbla ggr från mitt konto.. stryk ska dom ha!! :P sen ska jag och mallan fixa en marknadsundersökning som ska vara klar tills på tisdag, även den på hemköp.. haha, känns lite pinsamt men jag har ju som inge val!


nää fy fan vilket långt och jobbigt inlägg dehär blev.. ska sluta med sånna! ;p

natti natti :*

Av sannitrallarn - 11 april 2010 15:04

det finns ju inga oskrivna regler! frågan är vad som är okej och vad som inte är okej när det gäller sånt här? det tåls att fundera på :p

Ovido - Quiz & Flashcards