Alla inlägg den 6 april 2010

Av sannitrallarn - 6 april 2010 20:23

nu har jag både städat rummet och diskat upp all disk (Y) åker strax och hämtar upp malin som kommer med bussen till kläpp sedan bär det av till bjärtrå och hämta upp jossi, resan fortsätter där mot THE "BIG CITY" kramfors där vi ska steeeka på stekhuset ;p ikväll bli det bara lugnt här hemma med brudarna, vi ska spela super mario och bara tat lugnt! :)


pusssss :*

Av sannitrallarn - 6 april 2010 17:25

har nyss ringt och skällt ut en oskyldig bankkille och nån av hemköps personal! såg nämligen på internetbanken att en summa jag hade handlat för på hemköp hade dragits två gånger på mitt konto!! :S en gång den 4:e och en gång idag! så jag ringde och skällde och nu ska jag tydligen få snacka med nån ansvarig på hemköp imorrn på telefon. STRYK & SKÄLL SKA DOM HA!!

Ovido - Quiz & Flashcards