Alla inlägg den 22 april 2010

Av sannitrallarn - 22 april 2010 16:46

dag började med en försovning (Y) yeeah, good wörk! sen blev det skolan i några timmar och nu har jag nyss kommit hem.. funderar faktiskt på att plugga nu på eftermiddagen ist för panikplugg ikväll? kan ju vara bra att vara utvilad imorrn då jag ska skriva nationellt prov i svenska c i typ 5 timmar.. böh, bli helt slut i hjärnan bara av att tänka på det! hatar att skriva under tidspress :S min hjärna brukar ofta ställa sig i standby-läge när jag vet att jag måste vara klar en viss tid. haha, ser allt framför mig nu:

ett stycke sanna sitter i aulan, hennes ansiktsuttryck kan beskrivas som en dreglande fågelholk och blicken är lika tom som explorerflaskan brukar vara på en söndag! haha ;)

där har ni en väldigt målande bild av hur jag kommer se ut som imorrn, grrreeeat!


:*

Ovido - Quiz & Flashcards