Alla inlägg den 15 april 2010

Av sannitrallarn - 15 april 2010 22:52

nyss varit ute på en prommis, blev inge långt med tanke på skavsåret jag lyckats få under (?!) foten.. ;s dutti ja e! känns piss nu när jag hade kommit igång med springningen och allt, men men.. livet har ju en jävla tendens att alltid jobba emot en stenhårt, känner vääldigt sällan medvindar nu för tiden :/ kanske beror på att jag går i helt fel riktning och tillsist bara kommer fram till en återvändsgränd..? frågan är isf hur länge jag måste gå innan jag kommer fram till skylten? det beror nog mycke på mig själv och hur stora steg jag vågar ta.

Av sannitrallarn - 15 april 2010 21:58

vann nyss över elin och tommy i chicago, mkt skillat tycker ja   

Av sannitrallarn - 15 april 2010 18:21

nyss hemkommen och har nyss ätit blodbröd, fläsk och vitsås! SÅÅ GÖTT :D ikväll bli det en springtur och troligast lite plugg om jag orkar med det.. måste plugga så mycke jag kan denhär veckan så jag kan jobba eftermiddagarna nästa vecka! ska fan ta mig i kragen och jobba heldag på söndag om det finns jobb, måste ju kirra pengar till utlandsresan till alanya i juni! längtar som ett tooook!!!!!


:*

Ovido - Quiz & Flashcards