Alla inlägg under februari 2010

Av sannitrallarn - 24 februari 2010 16:35

buhuuu va kallt det är!! :( och jag som känner mig så sjukt träningssugen.. men denhär kylan stoppar fan inte mig! ska ut och springa nu strax innan det bli svenskaplugg....... kill me!


pöss :*

Av sannitrallarn - 23 februari 2010 14:22

vrf har min visningsbild försvunnit?!! :O

Av sannitrallarn - 23 februari 2010 14:03

det finns inga ord som kan beskriva hur less jag är på skolan just nu.. längtar så in i helvete till studenten!!

Av sannitrallarn - 22 februari 2010 19:08

här sitter jag och gömmer mig.. plugget letar tydligen efter mig! :O har marknads(av)föringsprov imorrn bitti men jag har verkligen inte ens en gnutta ork till att plugga :( IT SUCKS!!!!!!

Av sannitrallarn - 21 februari 2010 21:40

aa det kan man lugnt säga att det blev! efter lite för många groggar så hamnade man 20 mil hemifrån efter en impulsresa till östersund, haha :D nu är jag hemma igen så nu bli det en lång och varm dusch sedan nån film :)


:*

Av sannitrallarn - 19 februari 2010 18:07

fyfan för denna jävla kyla! om kyla vore ett ting så skulle jag ta det tinget och köra över det med jettan 30 ggr för att sedan bränna resterna av det! därefter skulle jag ta askan, äta upp den, skita ut den i toan och spola ner den :b


pössss :*

Av sannitrallarn - 14 februari 2010 23:22

I run, that's what I do best! Will you be the one who makes the effort to hunt me down?

Ovido - Quiz & Flashcards