Alla inlägg den 4 mars 2010

Av sannitrallarn - 4 mars 2010 21:28

jag har väldigt svårt för att lita på människor samt mig själv och idag märkte jag att jag inte ens kan lita på ett ting.. haha deppat! ett ting kan ju inte svika, bara gå sönder liskom.. -.-' det var iaf idag på matteprovet som jag skulle räkna ut 3 upphöjt i 3 så jag slog det på miniräknaren som visade ett ärligt och rätt svar, 27! men misstänksam som jag är så blev jag tvungen att först slå om det på miniräknaren och sedan räkna ut skiten i huvudet med.. haha! borde kanske börja lita mer på människor, mig själv och framförallt typ 99% säkra ting :p allt blir nog en hel del lättare då!


pusspuss :*

Av sannitrallarn - 4 mars 2010 16:57

fan vilket grymt 100dagarsfirande det va igår! hade verkligen STENKUL!    vi hade kändistema så jag bestämde mig för att vara världens bästa artist, LADY GAGA! hade ingen blond peruk så det blev "gaga goes brunett" ;) här kommer några bilder från "röda mattan" hihi:


amy winehouse, marylin monroe & världens bästa gaga


gaga brun & gaga blondie


  törstig gaga        :)


fler bilder kommer så håll ögonen öppna ;)

Ovido - Quiz & Flashcards