Alla inlägg den 24 mars 2010

;)

Av sannitrallarn - 24 mars 2010 23:34

you know it turns me ON ;)

Av sannitrallarn - 24 mars 2010 00:20

jag har märkt att jag gillar att göra väldigt många utropstecken när jag skriver! de är typ de enda tecken jag gör! på andra plats kommer nog mina två slaka punkter efter en mening..

om man ska analysera detta så skulle jag nog säga att det verkligen är allt eller inget som gäller för mig i alla lägen! antingen så skriker jag ut saker med mina utropstecken (!) eller så säger jag nånting som bara tynar ut med två slaka punkter..

till vardags finns det också sjukt mkt exempel på detta när det gäller mig: antingen tränar jag stenhårt eller inget alls, pluggar hårt eller nästan inget, gör nånting riktigt bra eller gör nånting riktigt dåligt, äta tills jag blir uppsvälld eller inte äta alls.. jaa, exemplen är många! :p


thaats it for tonight! gonatt :*

Av sannitrallarn - 24 mars 2010 00:15

har sovit typ hela eftermiddagen vilket innebär att jag inte ens ha öppnat redovisningsboken och provet är imorrn, DUTTI JA E!


   fy skämms på sannitrall!

Ovido - Quiz & Flashcards