Alla inlägg den 22 mars 2010

Av sannitrallarn - 22 mars 2010 23:16

skola imorrn då.. känns verkligen SKIT! min motivation är fortfarande bortblåst. trodde att den skulle komma tillbaka nu när man har haft lov och praktik men jag hittar den inte nånstans! känns som om jag inte bryr mig ett skit om det går bra eller dåligt i skolan längre, vill bara skita i allt och åka iväg låååångt bort!


längtar till helgen som ett tok iaf! ska bli så jääävla kul alltså! :D

men men, nu ska jag sussa. hoppas inte att jag är alltför trött imorrn.. pallar inte med både trötthet OCH dålig motivation.

puss på er :*

Av sannitrallarn - 22 mars 2010 01:28

 

.. I wanna kiss you

but if I do then I might miss you babe

It's complicated and stupid

got my ass squeezed by sexy cupid

Guess he want's to play a LoveGame ..

Ovido - Quiz & Flashcards