Alla inlägg den 9 mars 2010

Av sannitrallarn - 9 mars 2010 23:24

puh.. då har man nyss kommt hem efter ett arbetspass! det gick helt okej trots att man va lite ringrostig ;p fick prata med många olika slags människor som vanligt, allt ifrån en bitterfitta till en kåt 23-åring som jag funderar på att adda på msn ;) höhö

efter jobbet bjöd marcus på subway i lastbilen, sååååå jävla gött!!! skulle lätt kunna nuppa med en sub alltså :P haha

nää nu blire sängen och scrubs, ska ju på elpress imorrn och sen blire troligast jobb på eftermiddagen igen :)


pössn på er bitches :*

Av sannitrallarn - 9 mars 2010 12:46

innan jag beger mig ut så måste jag berätta om min sjuka dröm.. drömde att jag va gravid i 18onde veckan och att jag inte visste med vem :S hade två alternativa pappor och båda dom va helt säker på att det va deras unge! sen vågade jag inte säga till dom att jag hade legat med båda under samma helg och att jag därmed absolut inte visste vems det va.. höhö, fan va jag hade ställt till det! :p saken gjorde det inte bättre av att min barnmorska va helt sjuk och började asgarva och ropade "WAY TO GO!" ett antal gånger när jag berättade att jag inte visste vems barnet va.. haha sååå sick!! :D

nu ska jag ut på en springtur innan jobbet ikväll! BLOD, SVETT OCH TÅRAR! höhö  

puss :*

LW

Av sannitrallarn - 9 mars 2010 00:45

Du är resan som jag velat ska ta fart

Du är gåtan som jag aldrig löser klart


Jag är hög nu sen den dagen när du kom

Ja, jag är hög nu och kan inte somna om

Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång

Med dig, med dig, med dig..


Av sannitrallarn - 9 mars 2010 00:13

har nyss kollat på the orphan, en snuskigt läbbig film alltså! och jävligt bra :) fick sms från jobbet att mitt pass har blivit godkänt också så imorrn drar jag, syrran och mallan ner till härnta och jobbar 17.00-21.00 (Y) känns inte överdrivet kul men ändå skönt, är ju verkligen i STORT behov av pengarna som går oavkortat till alanyaresan som jag och brudarna ska göra över midsommar! :D längtar så sjukt mkt!!!!


nää, nu blire sussa.. tänkte försöka komma upp i tid imorrn så jag hinner ta en springtur innan jöbbet!

natti natti, pussis :*

Ovido - Quiz & Flashcards