Alla inlägg under mars 2010

Av sannitrallarn - 14 mars 2010 22:18

hahahahhaha.. fyfan va jag garvade idag när jag kollade på reprisen av guldfeber med erik och mackan!! dom är så jävla klockrena ;D


Av sannitrallarn - 14 mars 2010 15:44

It's not the tree that forsakes the flower

But the flower that forsakes the tree

Someday I'll learn to love these scars

Still fresh from the red-hot blade of your words

Av sannitrallarn - 13 mars 2010 12:42

idag äre sooool! ska strax ut och hämta solstolen sen ska jag gå ut och sätta mig med en tidning innan jag tar tag i springningen och tvätten :)


:*

Av sannitrallarn - 12 mars 2010 19:29

alltså jag skulle bra gärna vilja veta va fan du håller på med?!

Av sannitrallarn - 12 mars 2010 14:31

DEN 8:ONDE MAJ DRAR JAG OCH MALLAN TILL GLOBEN OCH KOLLAR PÅ VÄRLDENS BÄSTA GAGA!!!!!!   

Av sannitrallarn - 10 mars 2010 22:55

   SPANK ME BITCH!!

Av sannitrallarn - 9 mars 2010 23:24

puh.. då har man nyss kommt hem efter ett arbetspass! det gick helt okej trots att man va lite ringrostig ;p fick prata med många olika slags människor som vanligt, allt ifrån en bitterfitta till en kåt 23-åring som jag funderar på att adda på msn ;) höhö

efter jobbet bjöd marcus på subway i lastbilen, sååååå jävla gött!!! skulle lätt kunna nuppa med en sub alltså :P haha

nää nu blire sängen och scrubs, ska ju på elpress imorrn och sen blire troligast jobb på eftermiddagen igen :)


pössn på er bitches :*

Av sannitrallarn - 9 mars 2010 12:46

innan jag beger mig ut så måste jag berätta om min sjuka dröm.. drömde att jag va gravid i 18onde veckan och att jag inte visste med vem :S hade två alternativa pappor och båda dom va helt säker på att det va deras unge! sen vågade jag inte säga till dom att jag hade legat med båda under samma helg och att jag därmed absolut inte visste vems det va.. höhö, fan va jag hade ställt till det! :p saken gjorde det inte bättre av att min barnmorska va helt sjuk och började asgarva och ropade "WAY TO GO!" ett antal gånger när jag berättade att jag inte visste vems barnet va.. haha sååå sick!! :D

nu ska jag ut på en springtur innan jobbet ikväll! BLOD, SVETT OCH TÅRAR! höhö  

puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards