Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

bloggilogg

Av sannitrallarn - 16 mars 2009 18:24

Nu ska jag göra ett nytt försök i blogglivet! Det har ju inte gått så bra tidigare.. men nu glömmer vi det och börjar på ny kula.

Namnet valde jag i brist på nått, jag menar hubbabubba är gott (höhö) och lätt att komma ihåg och hur tråkigt är det inte med sanna.sjodin.bloggagratis.se? Nä, har redan ett sådant namn på bdb och det får räcka tyck jag. Det var drygt att välja färger och sånt till bloggen eftersom det fanns 30 grejer att färglägga.. länkar, text, yttrebakgrund, inre bakgrund och allt va det hette men jag valde tillslut rosa/svart.. passa ju perfekt till namnet. Det tog ändå en jävla tid att göra klart allt pyssel, men det gör ju allt när det gäller mig. Och vad är grejen med kategori förresten? Det finns ju bara en att välja och det är "allmänt". haha, lite puckat. :)

Idag har jag iaf haft en jävligt bra dag tycker jag.. visst är det måndag men den har iaf varit bra. Fick sluta tidigare plus att vi fick matteprovet uppskjutet tills nästa vecka, wohoo :D Nu på eftermiddagen har jag varit ute och sprungit vilket var skönt om man bortser från att jag fick kryssa hela tiden pga stora vattenpölar men men, då blev det ju mer sport. Nu ska jag dra iväg till tvn och kolla på Vem vet mest. 

PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards