Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

små bäckar med skit

Av sannitrallarn - 17 mars 2009 16:02

Även fast solen skiner idag så känner jag mig inte alls lika peppad och glad som igår.. hoppas verkligen bara att jag har vaknat på fel sida idag och att det inte håller i sig. Igår så blev jag bara glad när jag såg att solen bländade dataskärmen men idag drar jag bara för gardinerna. Så imorse jag tog en sovmorgon innan kom mamma in och skällde på mig eftersom jag inte hade kollat upp busstiderna igår. Hon är sjukt jobbig att ha att göra med nu när hon har ont i ryggen, hon går bara omkring och klagar och om man pratar med henne så muttrar hon bara nått litet till svar. Förstår henne samtidigt eftersom hon inte kan göra annat än att varva mellan att vara sängliggandes eller runtgående men jag blir bara så less när jag kommer hem ibland och är på bra humör och så möts man av den där. Måste verkligen tänka  på att inte influeras för mkt av människors humör i min omgivning.

Det gick inte alls lika bra att springa idag heller, hade motvind hela vägen och hörlurarna ploppade ur öronen exakt hela tiden. Sjukt irriterande! Vattenpölarna hade iaf försvunnit idag och nu är det nästan helt bar asfalt men jag inbillade mig att det gick trögare att springa ändå. Det var som om ena hjärnhalvan ropade till mig: Ge upp! Ge upp! Ge upp! och den andra halvan: Spring! Spring! Spring! liiite jobbigt.. Jaa, tillochmed saftflaskan jävlades med mig idag, locket hade liksom etsat fast sig i flaskan och jag fick inte av den! ;s Och det var ju också typiskt att idag när jag kommer hem och är på ett ganska surt humör så har mamma fått nya värktabletter och skiner som en sol när jag kommer hem.. visst den är bara småsaker men som man brukar säga många små bäckar med skit blir en stor jävla illaluktande skit-å! KOMIGEN OCH GE MIG LITE MEDVIND FÖR FAN!!!

 
 
Ingen bild

maddis

17 mars 2009 20:15

Håller med dig på less-fronten sänis.. hoppas det är övergående! W'll make it :)

 
Ingen bild

josefine

17 mars 2009 21:08

medvind gillar man i alla lägen=D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards