Alla inlägg den 15 juni 2009

Av sannitrallarn - 15 juni 2009 23:54

snart och nu är verkligen svävande begrepp när det gäller mig.. sa i förra inlägget att jag SNART skulle ut och springa och sola, jo hej du! det tog några timmar för mig innan jag tvingade mig upp från datan kan jag lova, haha :) men nu är allting iaf gjort. det blev lite drygt att springa eftersom mp3n dog efter typ en kilometer så jag blev lite psykad av att höra mitt eget flås i typ 2 km till efter det. inte nog med det så hade jag motvind typ hela vägen också.. men jag höll ut, survivor som man är ;) höhö. gillar egentligen inte att vara på solariet själv såhär sent, jag känner mig alltid så jävla iakagen och hör konstiga ljud hela tiden. haha, känns som början på manuset till en skräckis.. en lite halvpuckad 18-årig tjej åker till solariet sent på kvällen, hör konstiga ljud och känner hela tiden att de är någon som iaktar henne, jaa och sedan kan ni väl resten.. bilen startar inte och sedan blire bloooodigt, höhö :)

just nu sitter jag och lyssnar på Bad Influence - Forever young, sjukt bra version av den låten alltså, kan inte sluta lyssna på den! så lyssna på den ni med så kanske ni förstår vad jag snackar om. ska väl snart dra och mysa med mina kuddar, blir väl nått greys anatomy-avsnitt somvanligt ockå (:

förresten så hittade jag en assöt bild på google idag, check it out! sexig räka ;)

hörs! pösspössss

Av sannitrallarn - 15 juni 2009 19:17

vart fan är solen?  lämpligt med regn och mulet väder nu när vi äntligen fått ledigt.. ska jobba imorrn så då blir jag absolut inte förvånad om solen skiner på en molnfri himmel. men men.. inte vara bitter över det! :) man är ju trots allt ledig och har det skönt.

tänkte försöka baka muffins eller nått idag men det gick inte så bra eftersom det inte fanns några ägg.. skulle blivit ett lass töra muffins isf, höhö :P tänkte snart dra ner på solariet och bättra på brännan sedan blire troligast en springtur, va så sjukt längesedan nu igen men det skare minsann bli ändrig på (;

hare gött så länge!

PUSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards