Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av sannitrallarn - 20 augusti 2009 17:34

nu kan jag kalla mina ögonbryn för ögonbryn igen och inte för ögonbuskar :) haha

Av sannitrallarn - 20 augusti 2009 16:00

då va man hemma efter en helt sjukt rolig vecka i sunny beach! den resan kommer jag verkligen aldrig glömma :D :D har hunnit med en hel del.. flugit för första gången, festat x10, solat, badat i svarta havet/poolen, sett den fulaste gröna baggen i mitt liv *kräka*, träffat nytt folk, festat med grabbarna bus, hört en bulgar säga "tjena mittbena", sett världens rakaste banan, sett rosa/blått toapapper och sist men inte minst sett världens mest petiga och omsorgsfulla toastförsäljare. :)

kom till sverige igår, trött och väldigt sliten men nu har jag tagit igen mig lite (sovit i typ 16 timmar) och till och med börjat packa upp och tvätta kläder(?!). kallt ärne här också, fattar inte hur det kunde bli såhär kallt på en vecka.. det första jag gjorde när jag kom hem var att dra på mig tjocksockar och en stor huvtröja sedan störtlandade jag i sängen ;) höhö

nä nu ska jag ta och fortsätta tvätta! see yaaah guys!

PUSSAR :*

Ovido - Quiz & Flashcards