Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av sannitrallarn - 23 augusti 2009 18:37

jag och elin har nyss varit nere på kiosken och köpt lite gosaker.. känns som att man måste tröstäta lite nu när skolan börjar på tisdag. så imorrn är alltså den absolut sista dagen på sommarlovet 09, min första myndiga sommar och den har varit helt underbar! :D mycke saker har hänt sen i våras och det kommer kännas sjukt konstigt att vi snart kommer sitta i klassrummet och plugga.. usch, får lite ångest nu när jag tänker på det! sista dagen imorrn, sedan plugg till prov och läxor :(

nä, nu ska jag inte sitta här och förpesta alla med min ångest. nu blire tv och tröstätning :)

:*

Av sannitrallarn - 23 augusti 2009 13:35

sitter på hg just nu lite halvt bakis och jag kan bara säga att det märks att man är tillbaka i kramfors igen! ;p


and what the fuck is your fucking problem?!

Ovido - Quiz & Flashcards