Alla inlägg den 10 maj 2010

Av sannitrallarn - 10 maj 2010 23:23

har nyss vaknat efter att ha sovit i typ 4 timmar! va jävligt skönt men nu är ju frågan om jag kommer kunna somna om typ en halvtimme igen? *känner efter..* svar: självklart! ;)

va iaf ute och sprang idag men så fort jag hade sprungit 1.5 km så kände jag hur skavsåren började bränna IGEN.. dum som jag var så fortsatte jag ytterligare 1.5 km ändå, vilket resulterade i att jag felbelastade foten och fick så ont i vänstra fotknölen att elin fick komma och hämta mig :/ puckat, jag vet! men jag bli så less när jag inte kan springa ordentligt och nu får jag ju vänta tills dom här skavsåren har läkt och tills jag har köpt nya skor innan jag kan springa igen :(


Av sannitrallarn - 10 maj 2010 14:04

tog ut en lite längre sovmorgon än väntat idag.. orkade med EN lektion på skolan! good wörk (Y) känner att jag måste kila till sängen nu och ta igen mig lite ;)

ikväll måste jag ringa ett ångestsamtal.. hoppas verkligen detta går vägen annars vet jag inte vad jag ska göra?! ;o

Ovido - Quiz & Flashcards