Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

BAM!! the bajs is back

Av sannitrallarn - 23 mars 2011 23:56

wow, sanna sjödin kickar igång sin sjukt efterfrågade blogg ännu en gång.. (när ska detta ta slut?) ja, förmodligen när jag ligger död i en kista och likmaskarna äter upp allt dedär fettet jag egentligen skulle träna bort under mitt liv som levande organism.


jag kan inte säga att det har hänt så mkt sedan sist vilket var typ i november om jag inte minns fel? den bloggperioden verkar ha varit väldigt filosofisk, djup, tråkig och lite halvdeppad but now i feel the wind of change.

fick nämligen ett glatt besked om att jag ska få åka till cypern och jobba på ett femstjärnigt hotell några kilometer från ayia napa! SUG PÅ DEN NI!

så den 14e april sätter jag mig på flyget ner till varmare breddgrader och kommer hem till sverige i november igen, ska bli riktigt spännande och otroligt roligt! detta är också en av anledningarna till varför jag sparkar igång the blog of sannitrall igen, tänker på ALLA människor här hemma som är så extremt intresserade av min vardag (svär på att det måste vara minst 3 pers!!!).


men näe, nu börjar dehär inlägget bli för långt.. vet själv hur drygt det kan vara att läsa andras bloggar när inläggen blir för långa. vet inte hur det är med er, men jag läser då inte a4-långa inlägg om andra såvida jag inte är kär eller helt besatt av personen i fråga. så om du har läst ända hit så är du förmodligen kär i mig! jaa, du hörde rätt.. there is NO turning back now, nu MÅSTE vi gifta oss eftersom du tydligen är så obotligt kär i mig.. vill gifta mig i mexico på en strand och DU står för alla tequilakostnader! skyll dig själv som läste såhär långt din sjukligt besatta individ..

(men fyfan, dra åt helvete va dryg du är sanna!)


GOD NATT!

 
 
Ingen bild

Malli

24 mars 2011 13:05

Wow... The blogg is alive :o

sannitrallarn

24 mars 2011 18:03

wow, äntligen.. som ALLA har väntat ;)

 
Ingen bild

the thick dick

24 mars 2011 18:28

Fyfan sanna... måste bara säga att jag är ett stort fan av dig och din blogg... följer den blindt... HAr du några tips på en kille som vill ha en tjej?? är nämligen less på att somna ensam och vakna av mina egna skrik

sannitrallarn

24 mars 2011 21:53

hej thick dick! brukar oftast inte svara på kommentarer som jag får från mina mest efterhängsna fans, men eftersom jag gillar "STORA" killar (morr) så ska jag ge dig ett riktigt bra tips: a little thing i would like to call the Tequilatrick! steg 1: bjud på tequila. steg 2: dra en riktigt fin line. efter det får du garanterat flera fiskar på kroken!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Presentation


Life isn't about holding the good cards, it's about playing the ones you have as good as you possibly can.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

GÄSTBOK

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

sannitrall säger:

man kan aldrig vara nere med en ballong :)

Ovido - Quiz & Flashcards