Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

"pain in the ass"-långt inlägg

Av sannitrallarn - 24 mars 2011 22:29

ja hej, nu kan jag meddela att torsdagen snart är över, snart är det helg och gla är man ju över det efter en otroligt slitsam vecka som chef över den arbetslösa vardagen.. hehe!

ser fram emot ännu en riktigt fattig och händelserik helg (-.-)! måste bara säga att den dumma jävla individen som sa "pengar gör dig inte lycklig" förmodligen skulle behöva 100000000 elchocker, för det måste vara den absolut dummaste människan som vandrat på denna jord.. och till dig du viktigjävlapetter som nu tänker "men vadå, det är ju inte pengarna i sig som gör dig lycklig, utan vad du använder dom till" vill jag bara säga: herreguuud, håll bara käft! ALLA som har någorlunda bra IQ fattar att man inte kan bli lycklig och ha svinkul med en pengasedel (såvida man inte är RIKTIGT full, då kan selma lagerlöf helt klart vara ens själsfrände). till alla er som fortfarande tvivlar: ge mig 10 miljoner kronor så kan ni få allt jag äger (he he) om jag inte blir lycklig! så, nu va det sagt.. men du som nu fortfarande inte är övertalad, ge mig namn och adress så kommer jag och halshugger dig :) (gud vad dehär urartade sig....)  


jaja, nog med skäll.. bryter av det här aggressiva inlägget med att berätta om vad jag sysselsatt mig med idag, så du som inte är intresserad av sånt "hej-dagboken-idag-mår-jag-bra-hur-mår-du" -tjaffs kan sluta läsa nu, för även jag märker att även detta inlägg blev pain-in-the-ass-långt.. men jag ska fatta mig kort:

va på stan på dagen med madde och jessica, kollade massa bb-avsnitt och avslutade dagen på nail-its spakväll med fotmassage, jordgubbar och choklad vilket va sjukt mysigt! :)


SLUT PÅ MEDDELANDET!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannitrallarn - 14 april 2011 01:13

herregud, så sjukt blandade känslor inför morgondagen.. kan sammanfatta dagen med skratt, gråt (eller ska jag säga böl?), akutmottagningen, packning och en hel del sad goodbyes.. :'( fyyyyyyyyyyyyyy va jag kommer sakna alla mina närmsta!! <3 vill ...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 20:05

har nyss hällt i mig lite hostmedicin i hopp om att överleva natten, ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så man är pigg och kry tills imorrn! :> foten gör fortfarande lite ont men den mår helt okej ändå, kunde faktiskt gå hela vägen ner ti...

Av sannitrallarn - 7 april 2011 01:23

1 vecka kvar, its the final countdown! ligger just nu i sängen och hostar upp lungorna, jätteskönt.. -.- har hostat så mkt sen igår att jag har ont i magmusklerna! inte okej azzzzzåååe... :( bjussar väl på en liten låt såhär på kvällskvisten, SJUKT B...

Av sannitrallarn - 5 april 2011 13:31

Den lilla staden fick knappast ett farvälNär andra nöjde sig sprang hon ivägHennes ord var ett laddat gevärOch hon sköt på framtida besvärHon hade guld nog att bygga ett bergMen lilla rosen hon saknade färgDu är bäst nu men du var bättre förrVåra bri...

Ovido - Quiz & Flashcards