Alla inlägg under augusti 2009

Av sannitrallarn - 8 augusti 2009 14:56

jag drömde om bulgarien inatt.. det va kallt, regnigt och mulet hela tiden men vattnet va ändå väldigt blått konstigt nog! men så är nog inte verkligheten där nere hoppas jag, för på tisdag drar vi!! :)  ikväll äre cruising och feeeest ;D det gillas!

:*

Av sannitrallarn - 7 augusti 2009 23:02

sitter i soffan på hg med syrran just nu och kollar tv. bestämde att jag skulle göra lite tortellini för typ en timme sedan och fyfan va bra det gick... höhö. för det första glömde jag bort tiden helt när dom stod på plattan så dom blev totalt överkokta och kokade fast i kastrullen men jag lyckades rädda dom innan dom blev svart (Y) sedan när jag skulle hälla ut det lilla vatten som fanns kvar i kastrullen så lyckades jag såklart hälla ut 75 % av alla tortellinis i slasken.. APPLÅDER FÖR MIG!!! :'D ajaa, nu blire nog en film eller två.. vi hörs!

pusselipuss :*

Av sannitrallarn - 7 augusti 2009 12:29

idag ska jag sola hela dagen och bara chilla (H) höhö

:*

Av sannitrallarn - 6 augusti 2009 17:15

SOLEN ÄR HÄÄÄÄR!! :D det är 36 grader här utanför i solen å fyfan va jag mår gött! har nyss varit på omnebadet med malli och ella och solat lite.. blev inge bad med tanke på förkylningen. nu sitter jag här, dricker en kall smoothie och väntar på att pancakefuckern ska pallra sig hit så ska vi åka och grilla körv med gålåmannen ;) höhö.

såg att jag hade glömt att lägga upp en bild på en trevlig man jag träffade påväg till ösund, han satt på sibylla i långsele och såg het ut så jag vart tvungen å fota ;) haha. check him out!

:*

Av sannitrallarn - 5 augusti 2009 23:03

blev mer aktiv idag än vad som var tänkt.. (?!) tog tag i mitt liv och städade rummet, åkte och köpte toapapper och sedan bakade jag en skitgod chokladkaka som jag åt med skitgod grädde och skitgoda röda vinbär å fyfan va skitgott det va! B-) bara så ni vet det !!


skitgod puss :*

Av sannitrallarn - 5 augusti 2009 15:25

nu har mamma åkt in på sjukan igen.. fattar inte vrf ryggen aldrig blir bra! och allt tar ju sån jävla tid inom sjukvården.. hon har säkert haft ryggvärk i minst 4 år nu!! ;/ en sak till att ta upp är ju vädret, VART ÄR SOLEN?! man kan ju undra om den globala uppvärmningen verkligen är så allvarlig som många forskare säger, jag har då inte märkt av nå mer tropiskt klimat! :S den här sommaren har ju varit allt annat än tropisk.. men men, sommaren är ju inte över än så vädergubben har ju chansen att gottgöra oss med bra och soligt augustiväder ;)

och för er som inte redan sett denna, check it out! :) hihi


:*

Av sannitrallarn - 4 augusti 2009 13:18

gud va mitt körsbärsröda nagellack håller dåligt.. målade naglarna i förrgårkväll och redan igårkväll så hade det börjat försvinna! not good at all :O igår va jag iaf i sundsvall en sväng, gick på gina och köpte en ny bikini på rea för 29 kr delen!! det gillas ;) så nu har jag iaf 3 användbara bikinis till sunny beach, BARA EN VECKA KVAR NU!! det gillas ännu mer :D något som inte gillas är min förkylning.. den är så sjukt jobbig så den kan ju ta sig i röven eller nått! ajaaaa.. nu ska jag dra!

pusss :*

Av sannitrallarn - 3 augusti 2009 11:52

sliten? ja det kan man lugnt säga.. men helgen kunde inte ha varit mer värd det! tack alla för en sjukt grym helg, oförglömligt! <:o)


rap das armas ;)

Ovido - Quiz & Flashcards