Alla inlägg den 20 december 2009

Av sannitrallarn - 20 december 2009 23:07

nu har jag skrivit lite snorig filosofi och letat fram prinsesskronan som jag ska ha imorgon på en pjäs som vi ska spela upp på svenskan. så imorgon typ vid kvart i 10 går jag in i rollen som drottning som sitter på en fin middag i drottningholms slott ;) det är inte så illa pinkat alltså! synd bara att inte drottningens kreditkort ingick i rollen.. höhö (:

nä usch, nu går jag och lägger mig.. känner mig väldigt trött och dryg!

sov gott ! puss :*


tänkte bara påpeka att jag såg sångaren i takida i birsta i fredags, kom på att jag hade glömt att skriva det. det var inte heller så illa pinkat! ;)


  

Av sannitrallarn - 20 december 2009 20:00

nu har jag nyss tagit en dusch, så nu känner jag mig mycket fräschare än tidigare då jag va värsta snorungen! snyter mig va ett och har hittils gjort av med 4 paket näsdukar.. :P

igår blev det lastbilsåk för hela slanten, vi åkte ända fram till 5 imorse så jag somnade inte förrän vid halv 6 vilket också gjorde att jag vaknade halv 4 i eftermiddag.. lyckat ;) nu ha jag ätit och ska försöka mig på lite filosofi. känner mig inte på humör för att tänka djupa tankar idag, känner bara för att ligga och snora i soffan med en kopp te..  men jag får tänka på att jag endast har 2 dagar kvar till jullovet och endast 4 dagar kvar till självaste julafton och kalle anka. hoho

hejdååååå :*

Av sannitrallarn - 20 december 2009 17:04

status:

röda rinnande ögon, röd rinnande näsa.. med andra ord: STENFÖRKYLD!

Ovido - Quiz & Flashcards