Alla inlägg den 26 december 2009

Av sannitrallarn - 26 december 2009 01:05

jaha, då var man hemma efter två julaftnar.. en med mamsen igår och en med pappsen idag :) har fått en massa fina saker och ätit OTROLIGT mkt mat, men det hör ju till!

nä jag säger då det, efter jul äre hårdträning som gäller! då MÅSTE förkylningen ha stuckit annars får jag nå bryt. men men.. nu måste jag gå och lägga mig. har ett fullspäckat schema imorrn som går av stapeln kl 08.30:


  • åka till birsta med syrran
  • hitta partykläder
  • åka hem
  • äta, duscha & fixa
  • vara inne i kramfors SENAST kl 6
  • förfest
  • och sist men inte minst utgång på kramm vid 9 tiden! :D

sådärja, nä nu kan jag inte sitta här och häcka.. ner i sängen med mig! nu blire sussaaa :)

puss&kram pruppar :*

Ovido - Quiz & Flashcards