Alla inlägg den 22 december 2009

Av sannitrallarn - 22 december 2009 23:55

nu har jag nyss kommit hem från hockeyn och mina fötter är två isbitar alltså, inte för att det blev så överdrivet kallt inne i hallen utan för att vi tog en sladdtur med golfen efter hockeyn. råkade glida ner i ett dike så vi fick hoppa ner i snön och ta i med hårdhandskarna ;) hockeymatchen var för övrigt ganska töör, så vi satt mest och snackade bara.

nä nu ska jag dricka en kopp te och lägga mig under det varma täcket i sängen! myyyyyyyyyys :)

natti natti :*

Av sannitrallarn - 22 december 2009 14:10

jahapp, vare inte jag som skulle på julavslutningen på skolan idag?! tydligen inte.. jag låg snarkandes kvar i den varma sängen ist! men jag har ändå varit rätt aktiv idag, har städat rummet vilket var sjukt välbehövligt. såg ut som om någon släppt en atombomb där, men nu är det hur mysigt som helst! tog fram vinterlyktorna och ställde i fönstret också :)

ikväll blir det hockey med mallan och syrran, kommer säkerligen bli kallt med tanke på de - 18 graderna men med långkallingar så kommer det säkert gå bra! (Y) kommer bli kul :) nu ska jag ringa malli.. puss så länge :*


  

Ovido - Quiz & Flashcards