Alla inlägg under maj 2010

Av sannitrallarn - 10 maj 2010 14:04

tog ut en lite längre sovmorgon än väntat idag.. orkade med EN lektion på skolan! good wörk (Y) känner att jag måste kila till sängen nu och ta igen mig lite ;)

ikväll måste jag ringa ett ångestsamtal.. hoppas verkligen detta går vägen annars vet jag inte vad jag ska göra?! ;o

Av sannitrallarn - 9 maj 2010 23:51

hörde en sak idag som gav mig ångest! hoppas inte att du menade det du sa? because i'm a bitchy mess right now..

Av sannitrallarn - 9 maj 2010 23:47

gagakonserten kan sammanfattas med ett enda ord:

O F Ö R G L Ö M L I G T !  <3 

njöt verkligen varenda sekund genom hela konserten, so fucking great! :')

Av sannitrallarn - 7 maj 2010 14:55

ikväll ska vi grilla! :D mysmys!

Av sannitrallarn - 7 maj 2010 14:46

 


Imorrn bitti drar jag och mallan till huvudstaden för att se på världens bästa artist: LADY GAGA!!! :D :D :D

Ovido - Quiz & Flashcards