Alla inlägg den 1 januari 2010

Av sannitrallarn - 1 januari 2010 23:07


  

Vi är lördagens änglar som virvlar i stan
Vi är dom som du hatar en söndag på dan
Vi är dom som kan skratta åt allt som är svart
vi är dom som har hjärtan av ädel titan


Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå
Vi är dom som kan skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på

Vi är gårdagens kärlek och stora i orden
som vaknar med skräck och panik under borden
Vi är dom som vill ha allt
Vi är brudarna som lovar tusenfalt
Vi har solen i ögonen brudar <3
 

Av sannitrallarn - 1 januari 2010 20:52

well baby i've been here before, i've seen this room and i've walked this floor.

Av sannitrallarn - 1 januari 2010 20:03

You're gonna see me in your dreams tonight
My face is gonna haunt you all the time
I promise that you gon' want me back
When your world falls apart like shattered glass
Glass, glass, glass, glass

Are you having trouble focusing throughout the day?
Do you find yourself still calling my name?
Do you wish you could rewind time and take it back?
I bet you realized that she ain't half the woman I am

Av sannitrallarn - 1 januari 2010 14:42

funderar på om man ska gå ner på stan och käka nånting med mycket fett! är sjukt sugen på bakismaaaat! :D syrran och mackan ligger i soffan och degar men jag tror jag ska tvinga upp dom och dra med mig dom ner ;)


:*

Av sannitrallarn - 1 januari 2010 14:23

GOTT NYTT 2010 ALLA!! :D första dagen på året och jag är inte bakis trots att det blev mycke igår. jag har bara två nyårslöften.. träna mer och jobba mer! är ju inte så bra på dehär med att hålla nyårslöften men nu har jag ju iaf skrivit ner dom, bra början! ;)


PUSS :*

Ovido - Quiz & Flashcards