Alla inlägg den 4 januari 2010

Av sannitrallarn - 4 januari 2010 02:01

Dom två gånger jag (malin) har skrivit här så har det varit oseriösa inlägg men massa töntiga sånger jag hittat på så nu för en gångs skull ska jag skriva nått bra till Sannis :)


Jag tänkte berätta vilken otroligt fin och bra vän sannis är. Hon har precis samma humor som mig och det har gjort att vi har en hel del smeknamn på varann, jag har bland annat gett sanna, rubbern och sannitrall och rubbern har en låång historia bakom sig haha :) Hur som helst så bryr hon sig hemskt mycket om andra och hon får en alltid på bra humör om man är nere. I mitt fall räcker det nästan att hon skriver FIS på msn haha, skämt åsido, men hon är en sån människa man gillar att ha runt sig oavsett humör. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men hon är bra grym iaf :) Älskar dig vännen <3


En del kanske tar det här som smör men det är det inte, sanna vet att jag diggar hon och jag tänkte bara att fler skulle få veta det :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards