Alla inlägg den 9 januari 2010

Av sannitrallarn - 9 januari 2010 17:02

alltså jag höll på få nå fel när jag såg "knight rider" med hasselhoff häromdagen! det måste vara VÄÄRLDENS TÖNTIGASTE serie!! hahaha, höll på att garva ihjäl mig åt hans töntiga "jagtrorjagärstencool"-uppsyn när han sladdade runt i ringar men bilen tills det började ryka ;D HAHAHA!! tur att jag gillar töntiga serier annars hade nog tvn åkt ut :P


kolla bara! fyfan va häftig han är ;) NOOOOT! hihihi

  

Av sannitrallarn - 9 januari 2010 12:35

en gubbe va just här och skulle kolla om elementet på mitt rum fungerade som det skulle med tanke på att det oftast är SVINkallt där inne. förutom att gå in med skitiga stövlar och skita ner golvet så sa han att mitt element fungerar som det ska?!?! hur fan kan det göra det när jag kör det på max och och graderna oftast ligger runt 16-17 grader???!!!! mitt rum är ju fan inte ens stort.. jag försökte övertala honom om att elementet INTE fungerar och bad honom känna på det iskalla golvet men då fick jag den så in i helvete underbara, vackra och lysande kommentaren: -ja det finns ju folk som har det mycket sämre! JAHA MEN OJ, DÅ SKA JAG TA OCH SVÄLTA OCH FRYSA IHJÄL DÅ BARA FÖR ATT VISSA HAR OTUREN ATT VARA I DEN LIVSSITUATIONEN! JAG MENAR DET GÖR JU VERKLIGEN VÄRLDEN TILL EN BÄTTRE PLATS OM ALLA FÅR DET DÅLIGT, NOOOOOT!!! DET ÄR INGEN JÄVLA URSÄKT TILL VARFÖR JAG SOM KAN HA DET BRA, INTE FÅR HA DET BRA!!!   


sedan ströp jag honom lite i mina tankar innan han lämnade lägenheten :) fint!


:*

Av sannitrallarn - 9 januari 2010 00:42

alltså fyfan va mitt hår blir elektriskt nu när det är såhär kallt :O står typ rätt ut om man inte använder en hel flaska hårspray..

nippe är också sjukt elektrisk i pälsen, han vandrar runt här hemma som en lite elektron ;) hihi.


blöt puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards