Alla inlägg under december 2009

Av sannitrallarn - 20 december 2009 20:00

nu har jag nyss tagit en dusch, så nu känner jag mig mycket fräschare än tidigare då jag va värsta snorungen! snyter mig va ett och har hittils gjort av med 4 paket näsdukar.. :P

igår blev det lastbilsåk för hela slanten, vi åkte ända fram till 5 imorse så jag somnade inte förrän vid halv 6 vilket också gjorde att jag vaknade halv 4 i eftermiddag.. lyckat ;) nu ha jag ätit och ska försöka mig på lite filosofi. känner mig inte på humör för att tänka djupa tankar idag, känner bara för att ligga och snora i soffan med en kopp te..  men jag får tänka på att jag endast har 2 dagar kvar till jullovet och endast 4 dagar kvar till självaste julafton och kalle anka. hoho

hejdååååå :*

Av sannitrallarn - 20 december 2009 17:04

status:

röda rinnande ögon, röd rinnande näsa.. med andra ord: STENFÖRKYLD!

Av sannitrallarn - 19 december 2009 09:28

Av sannitrallarn - 18 december 2009 21:55

en bra dag har det varit idag! dagen började med en lång sovmorgon till typ halv 10, sedan drog jag in på skolan och gjorde ett prov i finansiering och kalkylering som jag för övrigt spikade ;) höhö. efter provet kom syrran och hämtade mig för att åka direkt ner till birsta och handla julklappar, fick ihop hela tre julklappar ;)

haha, en lite rolig och pinsam grej som hände idag:

jag och syrran skulle på toa inne på ikea där det fanns många toaletter.. såg att det va grönt på en dörr så jag vandrade dit och ryckte upp dörren.. men där satt en stackars tant och klämde så jag stängde fort och sa: URSÄKTAAA!! lite generad så gick jag till nästa "gröna" toalett, ryckte upp dörren och vad i helvete satt där?!!! jo en annan tant som satt och klämde och kollade ner i backen så mycket att hon inte ens märkte att jag drog upp dörren och stängde den lika snabbt, men jag fattar.. man måste ju koncentrera sig ;) haha.

men men.. nu tänk ja inte skriva nå mer förutom att jag för övrigt fryser stjärta av mig i denna kyla!

pusspusspuss :*

Av sannitrallarn - 15 december 2009 22:57

idag va jag lat och less så det blev ingen skola för min del.. typiskt mig att sacka ner i slutspurten alltså! i should get some balls and just deal with it, härda ut, ta tag i dom sista sakerna och sedan springa med hög hastighet mot målet vilket i detta fall är jullovet. samtidigt känns det lite drygt att springa mot julstressen, har inte köpt en enda julklapp än och jag vet inte alls varifrån jag ska få pengar till att köpa dom! men men.. det löser sig nog! :) ska iaf gå och lägga mig nu så får jag se om jag orkar upp imorrn, natti natti!

:*


kolla min pepparkaksgris som jag gjorde btw, het piggy!

  

Av sannitrallarn - 14 december 2009 21:13

jaha, nu har jag gjort det igen.. sovit bort en helt eftermiddag som nån jävla törnrosa! känner mig fortfarande trött så jag ska troligast gå ut och springa och få i mig lite luft, sedan blire en dusch och tvn :) tänkte skolka imorrn, känner mig extra cool då ;) nämen, malin är cool, hon festar med abrutna revben! B-) stenhårt? ja daaah!

nä, nu ska jag draa.. men jag vill nu passa på att tacka malin för att hon håller min blogg vid liv. annars hade den varit utdöd för längeseedan! aja, ha det!

pussis :*

Av sannitrallarn - 11 december 2009 16:00

Ja här är jag igen då. Sanna kom ju igång med bloggandet en ytterst litet tag men det varade inte länge som ni kanske märker haha ;) Men nu har jag fått tilllåtelse att skriva här (hade ju inte det sist haha) så jag tänkte knopa ihop nått här nu.


Har tyvärr inte hunnit skriva en ny visa men ja kanske kommer på nått när jag sitter här och skriver, ni lär märka längre ner sen ;P


Ikväll är Sanni och Elin hos deras pappa och äter säkert massa gomat skulle ja tro. Jag ska också äta gomat, blir nämligen kycklingpaj vilket är göööööööttt =)

Ja imorn ska ju Sanna ut hon med vilket är döbra för har man inte lillen framför sig på dansgolvet känns det som att nått fattas. Kanske är ångorna runt henne man saknar haha, vem vet ;)


Okej här kommer en liten visa, skriven av mallan her self. använd melodin till imse vimse spindel


Hejsan, hejsan brakskit

nu kommer du igen

Upp flyger täcket

och landar snart igen

Snart vaknar sanna

av sin egen fis

Men somnar snabbt igen

av ångan det ger



hahahaha vilken jävla begåvning jag har ;D Inte några rim som sist men vart ja bra ändå det där ;)

Av sannitrallarn - 5 december 2009 01:10

jaha, då var man hemma efter ännu en myskväll med brydarna ;) måste bara säga att det va så sjukt bra att calle och erik gick vidare till finalen i idol! och erik ääääägde verkligen run to the hills ikväll, jag skojar inte när jag säger att det var det bästa framträdandet i idols histora. jag satt där med gåshud och va helt tagen efter framträdandet! :D (Y) på vägen hem från bruket kände jag och syrran oss mer häftiga än vanligt och gjorde några handbroms-sladdar med jettan vilket höll på att sluta i diket men vi klarade oss tack vare skillsen ;)

nää, nu ska jag gå och mysa ner mig i sängen i mitt stökiga rum.. se ya!

pusselipuss :*


Ovido - Quiz & Flashcards