Alla inlägg den 5 juli 2009

Av sannitrallarn - 5 juli 2009 02:06

jaha, här sitter jag kl 2 och känner mig fortfarande inte ett dugg trött.. verkar som om john blund håller sig borta nu på somrarna! men jag har bara mig själv att skylla.. klev upp för exakt 12 timmar sedan, alltså kl 10 över 2 idag så det är inte så konstigt att jag sitter här och ugglar. det va skönt att sova i min egen säng inatt, har ju sovit i kramfors från tisdag till fredag sedan en natt i ullånger hos mallibrallarn. :) dom två kommande dagarna och natten imellan kommer att tillbringas i marcus lastbil med syrran där det finns EN säng, haha! så den får vi slåss om :P

idag har jag:

  • ätit lasagne, mums!
  • varit ute och gått en mil med syrran
  • slukat en massa smultron
  • sett en död ormbäbis :O
  • blivit skrämd av en fågel och en tutande bil
  • toppat håret
  • slingat elins hår
  • lagt in låtar på mp4an
  • bråkat med mamma om snusen
  • spelat supermario med syrran :P

idag borde jag ha:

  • städat rummet och tvättat
  • städat rummet och tvättat
  • städat rummet och tvättat

men vem orkar med sånt, skulle vara den hurtige mallibrall då ;) haha

nääää, nu får jag ge mig. marcus kommer och hämtar oss om typ 2 timmar så det kanske är bäst att ringa john blund så han får komma och trycka ner mig i sängen! men vi hörs :)

PÖSSSSS!



 

Ovido - Quiz & Flashcards