Alla inlägg den 7 juli 2009

Av sannitrallarn - 7 juli 2009 17:18

vilket sugit väder det är ute!! det har typ ösregnat hela dagen och jag har blivit blek igen.. SUCK! hade ju fått en hel del färg efter förran veckan då det va kanonväder men det försvann lika snabbt igen, men jag få väl ta igen det på solariet ist ;)

idag har jag och syrran hämtat ut bussbiljetterna till sthlm! wheeey :D skulle ju iväg och springa nu i eftermiddag när jag kom hem men jag hann springa typ 1 km sedan fick jag lov å vända eftersom jag va helt dyngsur, kände mig lite som rocky när jag sprang medan regnet öste ner över mig.. surviorn vettni ;P höhö. nu känns allt lite bättre efter en varm dusch och lite mat i maggen. ikväll drar vi till malli i ullånger och fortsätter på OC-maratonet, bli mysigt det! :) men nu ska jag dra ner på närköp och köpa liet fikabröd till mamsen. vi höööörs! pusspusspusspussssssss

Av sannitrallarn - 7 juli 2009 00:06

det blev ingen vinst på bingon ikväll, inte så ovanligt när det gäller mig deppat nog. känns som om lite extra pengar inte skulle sitta fel nu när man drar till sthlm om 6 dagar, men men.. jag klarar mig ändå! :) längtar så grymt mkt efter känslan av storstadsvimlet, kommer bli BÄST! ska bli skönt att komma ifrån norrland ett tag nu med tanke på allt som hänt, men som dom säger: what doesn´t kill you makes you stronger! kan inte göra annat än att gå vidare i livet, även om varje steg känns blytungt ibland.

ikväll blev det tvmys, morötter, gurka och dipp med syrran på hg.. blir nog kvar här tills imorrn eftersom vi måste hämta ut bussbiljetterna :)

vi hörs! POSSPOSS /sannisen

Ovido - Quiz & Flashcards