Alla inlägg den 21 juli 2009

Av sannitrallarn - 21 juli 2009 21:39

nu sitter jag och väntar på att pancakefuckern ska ta å komma. vi och syrran ska fortsätta vårt OC-maraton, myyyys :) första avsnittet på andra säsongen är det som står på tur.

har varit väldigt hurtig idag tycker jag.. både städat rummet och tränat! imorrn ska jag och syrran käka lunch med papsen på stan sedan drar jag till ullånger och ska ta en spruta mot hepatit A med tanke på utlandsresan i höst! :D haha, liiite sjukt att jag gillar sprutor.. känner mig som värsta gammknarkaren men men, thats the truth! alltså inte att jag är en gammknarkare utan att jag är ett sprutfan, höhö. kände att jag va tvungen att klara upp dedär lite för att undvika missförstånd ;)

:*

Av sannitrallarn - 21 juli 2009 13:11

ååhh, fan va irriterande att jag glömde hårtorken hemma!! nu måste jag sitta och lufttorka håret ist innan plattången tar över.. känns som om det kommer ta tid, vilket jag inte har eftersom jag måste vara på polisstationen vid 2 så jag hinner med att fixa passet idag. tur att jag har bilen här så jag slipper gå iaf.. höhö :P

:*

Av sannitrallarn - 21 juli 2009 03:08

sitter i kramfors nu, kan inte sova som vanligt men jag känner mig ovanligt positiv ikväll vilket känns skönt. sitter och kollar på love sex magic videon med JT och ciara på after hours.. måste verkligen dra på en konsert med JT nån gång!! han är helt ofattbar! jag menar han dansar och sjunger som en gud sedan gör ju hans utseende inte det hela sämre heller, because damn he is HOT! ;) så ni kan ju räkna med att jag och malli står först i kön när biljetterna släpps, haha.

ikväll har jag bara varit här på hg och väntat in syrran och marcus, sedan kollade vi batman the dark knight :) nää, nu ska jag försöka sova..

natti natti :*

Ovido - Quiz & Flashcards